استخر پیش ساخته عمیق 122*457

intex 28242

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29,600,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته عمیق 122*457 از سری استخر های پیش ساخته اصل و اورجینال می باشد که با بدنه ای محکم توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای افراد بهترین کاربرد را داشته باشد. این محصول بی نظیر از سازه های محکم تشکیل شده است که قادر به ایجاد استحکام در محصول شده اند و در نتیجه می توانند بهترین اوقات را برای افراد رقم بزنند. پایه ها با قابلیت ضد زنگ زدگی ساخته شده اند و همچنین بدنه نیز غیر قابل نفوذ و بدون درز و شکاف می باشد. از این رو می توان با خیالی آسوده و با اطمینان کامل نسبت به استفاده از آن اقدام کرد و محصولی اصل ساخت برند اینتکس را به دست آورد. تا جایگزین استخر های بتنی کرد و در محیط فضایی مناسب را ایجاد کرد. این محصول جهت استفاده در زمان ایجاد استخر پرورش ماهی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دارای قابلیت های مختلف است. 

وسایل جانبی که در کنار این محصول وجود دارد کامل می باشد و مشکلی را برای افراد ایجاد نمی کند و می تواند با داشتن این ها نیازی به خرید وسایل اضافه نباشد. درپوش و زیر انداز و نردبان و پمپ تصفیه آب فیلتری همگی جزو لوازم همراه این محصول می باشند که بدون پرداخت هزینه جداگانه به خریدار داده می شود و می تواند برای آن ها بهترین لحظات را ایجاد سازد. این استخر پیش ساخته دارای قابلیت نصب به صورت توکار نیز است که در نتیجه می توان زمین مورد نظر را به میزان لازم حفاری کرد و سپس محصول را در داخل زمین قرار داد و به بهره مندی از آن پرداخت. این نوع نصب در صورت تمایل افراد انجام می شود و در غیر این صورت امکان استفاده به صورت رو کار وجود دارد و از آن لذت می برند. کسانی که قصد خرید استخر پیش ساخته عمیق 122*457 را دارند می توانند با پرداخت هزینه مناسب نسبت به خرید آن از فروشگاه پول اینتکس اقدام نمایند.

نوعگرد
ظرفیت آب16015 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 3785 لیتری
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب و راه اندازی سریع
اقلام همراه دفترچه راهنما ، نردبان ، درپوش ، زیرانداز

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...