استخر پیش ساخته فایبرگلاس گرد اینتکس 26384

26384

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
98,910,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس گرد اینتکس 26384 یکی دیگر از انواع استخر پیش ساخته 2022 تولید شده توسط کارخانه اینتکس برای مصارف خانوادگی و تفریحی همچنین برای پرورش ماهی و کشاورزی طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. از مهمترین لوازم همراه استخر پیش ساخته فایبرگلاس گرد اینتکس 26384 می توان به داشتن پمپ تصفیه آب شنی اشاره نمود. پمپ تصفیه ای که دارای قدرت بالایی در پاک سازی و حتی شفاف سازی آب داشته و توسط برق شهری کار خواهد کرد . این پمپ تصفیه به وسیبله دریچه های تعبیه شده روی بدنه به این استخر قابل نصب خواهد بود. برای این محصول یک زیرانداز و یک درپوش در نظر گرفته شده که برای مراقبت و نگهداری بهتر از این استخر به کار می روند. علاوه بر این دو یک نردبان پیش ساخته نیز برای این استخر در نظر گرفته شده که خود باید به صورت جداگانه نصب و راه اندازی شود.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس گرد اینتکس intex 26384

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر پیش ساخته از نوع فایبرگلاس بوده که از قطعه های مساوی از نظر اندازه بهره مند می باشند. این بدنه دارای کیفیت و ضخامت بالایی بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر نور گرما و دمای مختلف آب برخوردار می باشند. یکی از بهترین ویژگی های جنس بدنه این محصول کمجا بودن و حمل آسوده آن به وسیله انواع وسیله های نقلیه می باشد. این قابلیت به وسیله چند تکه بودن بدنه اصلی به وجود می آید. لبه های این استخر نیز به گونه ای طراحی شده تا انواع لوازم های جانبی مانند چراغ و یا سایه بان قابل نصب باشد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس گرد اینتکس 26384 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس گرد اینتکس intex 26384

نوعگرد
ظرقیت آب16805 لیتر
قطر478 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...