استخر پیش ساخته فایبرگلاس 3*4 جدید اینتکس

intex 26396GN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
61,410,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فایبرگلاس 3*4 جدید اینتکس از مقاوم ترین بدنه های استخر پیش ساخته می باشد که دیواره های محکم دارد و دارای پایه های فولادی و ضد زنگ می باشد. به همین خاطر است که برای استفاده در طی طول عمر بالا مد نظر قرار می گیرد و می توان از داشتن آن لذت برد. استخر پیش ساخته فایبرگلاس بدنه ای محکم دارد که استوار بر روی سطوح گوناگون قرار می گیرد و می توان از داشتن آن لذت برد. از این محصول در کاربرد های مختلف استفاده می شود و می توان در ایجاد استخر های تفریحی و یا استخر های پرورش ماهی و مانند این ها از آن استفاده کرد. با این وجود است که استخر پیش ساخته فایبرگلاس جزو محبوب ترین و پر کاربرد ترین استخر های موجود در بازار می باشد که دیواره های محکمی دارد و با بدنه غیر قابل نفوذ و مقاوم توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. با خرید این محصول پمپ تصفیه آب شنی نیز به افراد داده می شود که جزو مزیت های مهم آن به شمار می آید.

 این پمپ تصفیه آب می تواند حداکثر 4000 هزار لیتر آب را در هر ساعت تصفیه کند و در نهایت می توان با خیالی آسوده آب را عاری از عوامل آلودگی و بیماری زا کرد و از آن بهره مند شد. به دلیل وجود این محصول در کنار استخر پیش ساخته می توان آن را در زمینه ایجاد استخر پرورش ماهی نیز استفاده کرد و به دلیل کمجا بودن بهترین کاربرد را خواهد داشت. در این صورت می توان آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد و ساعات خوشی را رقم زد. به همین خاطر است که برترین نمونه از محصولات پیش ساخته می باشد که به جای استخر های بتنی استفاده می شود و سبب جذب مخاطب شده است. با این وجود است که خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس 3*4 جدید اینتکس برای تمامی علاقه مندان تنها از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب10100 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض300 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی / فولاد
جنس پایه هافولاد ضد زنگ
پمپ تصفیه دارد
نوع پمپشنی 4000 لیتر در ساعت
درپوش دارد
زیرانداز دارد
سایر ویژگی ها دارای دریچه تخلیه آب
 طراحی زیبا و طرح دار
 باکیفیت ترین بدنه استخر پیش ساخته
 مناسب برای تفریح و موارد صنعتی
 مدت زمان راه اندازی : 120 دقیقه
 ارتفاع مفید آب استخر : 107 سانتی متر
 طول مفید داخلی : 366 سانتی متر
 عرض مفید داخلی : 262 سانتی متر
اقلام همراه نردبان - دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...