استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 122*457

26736NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15,800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 122*457 یک کالای لوکس و در عین حال ایده آل است که قطعا برای افرادی که قصد دارند تا یک استخر عالی را در اختیار داشته باشند یک گزینه فوق العاده به شمار می رود. نوع طراحی و ساختار این محصول باعث شده تا تمامی افراد بتوانند با خیالی آسوده دست به انتخاب این کالا بزنند. در همین رابطه قطعا نیاز است که اطلاعات کافی در خصوص این استخر را در اختیار داشته باشید تا با علم به این موضوع بتوانید سفارش این استخر پیش ساخته را انجام دهید. ما نیز با علم به این موضوع سعی خواهیم کرد که به صورت کامل و جامع در این مطلب موارد مفیدی از این محصول را در اختیار شما قرار دهیم.

استخر پیش ساخته بست وی فریمی

در بخش نخست از بررسی این استخر باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای بدنه ای از جنس PVC برزنتی می باشد. این جنس هم کیفیت فوق العاده ای دارد و هم از نظر کارایی قطعا می تواند یک گزینه ایده آل برای استفاده به شمار رود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این بدنه به راحتی آسیب نخواهد دید و تنها با ضربه به وسیله اشیای نوک تیز امکان آسیب دیدن ان وجود خواهد داشت. مسئله دیگر در خصوص این استخر پایه های این محصول است که از جنس آلومینیومی طراحی و تولید شده و سبب شده تا به بهترین شکل ممکن وزن این استخر را تحمل نماید.

استخر پیش ساخته بست وی فریمی

دیگر ویژگی این استخر نیز بهره مندی از نردبان پیش ساخته ، درپوش و زیرانداز است که وجود این موارد باعث شده تا بتوانید با خیالی آسوده و بدون صرف هزینه بیشتر برای خرید این موارد از این محصول کامل استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین این استخر دارای پمپ تصفیه 220 ولتی هم می باشد که خیال مشتریان را از نحوه تصفیه آب استخر هم راحت کرده است. با توجه به این موارد حال شما این مزیت را در اختیار دارید که به بهترین شکل ممکن و با آگاهی کامل دست به خرید این استخر از سایت فروشگاه پول اینتکس با قیمتی عالی بزنید.

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...