استخر پیش ساخته فریمی قطر 366 با پمپ تصفیه

28212

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,550,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی قطر 366 با پمپ تصفیه یکی دیگر از سری استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس می باشد که هم از نظر نوع طراحی و هم از نظر جنس بدنه و کیفیت توانسته نیاز مشتریان را به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این محصول ساختاری کاملا گرد را داراست که همین امر باعث شده تا شما بتوانید از تمام فضای داخلی این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول با پایه های آلومینیومی که دارد بر روی زمین استوار مانده و به هیچ عنوان هم به راحتی تکان نخورده و جا به جا نخواهد شد. از نظر کیفیت بدنه نیز این محصول ساختاری برزنتی و سه لایه را داراست که نشان از کیفیت فوق العاده بدنه این محصول دارد. علاوه بر این ها راه اندازی این محصول هم کاری ساده و آسان می باشد که در کمتر از سی دقیقه می توانید اقدام به نصب و استفاده از این استخر کنید.

استخر پیش ساخته فریمی قطر 366 با پمپ تصفیه

هم چنین باید اشاره کنیم که نقطه قوت این محصول وجود یک عدد پمپ تصفیه آب در کنار این محصول است که باعث شده تا کار تصفیه آب در بهترین حالت ممکن انجام شده و از این نظر هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. وجود دریچه تخلیه آب بر روی این محصول هم باعث شده تا در هر زمان که قصد تخلیه این محصول را داشتید بتوانید به ساده ترین شکل ممکن این کار را انجام داده و حتی با اتصال شلنگ جریان آب را به فضای مورد نظر خود هدایت کنید. با در نظر گرفتن این موارد شما می توانید برای مصارف شخصی و تفریحی خود و یا حتی برای موارد صنعتی به ساده ترین شکل ممکن این استخر فریمی را از سایت فروشگاه پول اینتکس خریداری نموده و از آن استفاده کرده و لذت ببرید.

نوعگرد
ظرفيت آب6503 ليتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پايه هاآلومینیوم ضد زنگ
جنس بدنهبرزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش-
زيرانداز-
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت نصب در مدت زمان 30 دقیقه
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
اقلام همراه برچسب تعميرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...