استخر پیش ساخته فریمی کودک

57173

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی کودک محصولی است که با توجه به خصوصیات ظاهری و ویژگی های کیفی فوق العاده ای که دارد می تواند یک گزینه مناسب برای خرید و انتخاب به بهترین شکل ممکن به شمار رود. قطعا نوع طراحی ، شیوه راه اندازی و نصب و هم چنین کیفیت بدنه یک استخر همگی جزو مواردی است که برای خرید یک محصول خصوصا برای رنج سنی کودکان بسیار مهم می باشد. با توجه به همین موارد حال در این مطلب سعی خواهیم کرد که تمامی این نکات را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

استخر پیش ساخته فریمی کودک

در ابتدا باید عنوان کنیم که طراحی استخر پیش ساخته فریمی کودک به گونه ای است که به صورت مربعی شکل تولید شده و همین ویژگی در کنار ابعاد و اندازه های مناسب این محصول باعث خواهد شد تا کودک شما بتواند به راحتی هر چه تمام تر پس از قرار گیری در داخل این استخر اقدام به بازی و تفریح کند. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این استخر درون یک بسته بندی کوچک به دست شما خواهد رسید که به سادگی می توانید با بستن ستون ها و پایه های این محصول در سریع ترین زمان ممکن اقدام به راه اندازی کرده و شرایط را برای تفریح آبی کودک خود مهیا کنید.

استخر پیش ساخته فریمی کودک

از نظر جنس و کیفیت نیز باید اشاره داشته باشیم که این استخر از جنس برزنت و PVC در کنار هم طراحی شده است که این نکته نیز نشان از کیفیت بالای بدنه این محصول دارد. علاوه بر این ها وزن کم این محصول نیز یکی دیگر از دلایل خوبی است که می توانید اقدام به ثبت سفارش این استخر کنید. با توجه به این مسائل پیشنهاد میکنیم یکی از رنگ های شاد و جذاب این استخر را هم اکنون سفارش داده و از طریق سایت فروشگاه اینتکس خرید خود را با کمترین قیمت ممکن نسبت به دیگر فروشگاه ها انجام دهید.

نوعمربعی کودک
ظرفیت آب337 لیتر
طول122 سانتی متر
عرض122 سانتی متر
ارتفاع30 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه-
نوع پمپ-
درپوش-
زیرانداز-
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابل نصب و جمع در مدت زمان کوتاه
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...