استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس 76*305

intex 28202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
11,000,000
10,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس 76*305 از سری محصولات جدید و با کیفیت است که برای رسیدن به مکانی جهت تفریحات مهیج آبی انتخاب می شود و می توان با خیالی آسوده در داخل آن احساس خوشایندی را تجربه کرد و از این احساس لذت برد. استخر پیش ساخته مد نظر از نوع فریمی است که بدنه ای گرد را شامل می شود تا کسانی که تمایل به چنین ساختاری دارند بتوانند از آن بهره برداری کنند و از وجود آن لذت ببرند. استخر پیش ساخته جایگزین استخر بتنی و قدیمی می شود که هزینه زیادی بابت احداث آن نیاز است و زمان زیادی  نیز به جهت ایجاد آن سپری می شود. 

فروش استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس 76*305 ارزاناما این محصول با بدنه از قبل ساخته شده توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و مشابه با استخر بتنی محیطی ایمن و استاندارد را رقم بزند. از این رو کسانی که به دنبال ایجاد استخر تفریحی می باشند اما توان پرداخت هزینه بابت ایجاد استخر بتنی را ندارند می توانند از استخر پیش ساخته مد نظر استفاده کنند و بهترین موقعیت را ایجاد سازند. در کنار این محصول پمپ تصفیه آب نیز ارائه می شود که بابت داشتن آن هزینه جداگانه پرداخت نمی شود و می توان آب داخل محصول را همواره به صورت تصفیه شده داشت و نیازی به تعویض آب به صورت مکرر نمی باشد. داشتن استخر پیش ساخته در مصرف آب نیز صرفه جویی می کند. چرا که میزان آب مشخص شده در داخل بدنه جای می گیرد و آن را پر می کند و نیازی به استفاده بی رویه و بیش تر از آب نیست. از این رو مزیت های زیادی دارد و می توان با خیالی آسوده آن را به عنوان یک استخر دائمی در روز های گرم تابستان در فضای باز مورد بهره برداری قرار داد. کسانی که تمایل به داشتن استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس 76*305 دارند می توانند با ورود به فروشگاه پول اینتکس خرید خود را نهایی سازند تا خاطره ای خوش از روز های گرم تابستان را کسب نمایند.

نوعگرد
ظرفیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه دارد
نوع پمپ فیلتری
درپوش ندارد
زیرانداز ندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب استفاده خانوادگی
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...