استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس

26778

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16,080,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس از سری محصولات ایده آل با طراحی و ابعاد استاندارد است که قطعا می تواند بهترین گزینه برای خرید و ثبت سفار به شمار رود. نوع ساخت و همین طور ابعادی که این استخر داراست تمامی استاندارد های مورد نیاز را درون خود دارد و همین امر نیز سبب شده تا به بهترین شکل ممکن افراد بتوانند دست به خرید این محصول بزنند. درهمین رابطه در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این محصول ساختاری مستطیلی دارد که این عامل در نحوه نامگذاری این محصول هم نمایان است. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که از نظر جنس بدنه هم این استخر با توجه به ساختاری از نوع برزنتی و سه لایه باعث شده تا به هیچ عنوان از این نظر نیز مشکل نداشته باشید و با یک محصول کامل سر و کار داشته باشید.

استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که این سری از استخر پیش ساخته در دو رنگ آبی و خاکستری عرضه شده است که قدرت انتخاب شما را هم افزایش داده است. از نظر امکانات نیز پس از باز کردن باکس این محصول شما با یک عدد استخر و پایه های آن مواجه می شوید. در کنار این دو نیز وجود مواردی همچون زیرانداز ، درپوش ، نردبان و همین طور پمپ تصفیه آب هم باعث اطمینان خاطر مشتریان عزیز شده است. هم چنین از نظر ابعاد نیز با توجه به وجود طول 488 سانتی متری این محصول و همین طور عرض 244 سانتی متری این محصول شما یک کالای ایده آل را در اختیار خواهید داشت که قابلیت استفاده در فصول گرم سال و تجربه یک تفریح آبی مهیج را به بهترین شکل ممکن برای شما به ارمغان می آورد. با در نظر گرفتن این موارد هم اکنون امکان ثبت سفارش این محصول از طریق سایت فروشگاه اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب10874 لیتر
طول488 سانتی متر
عرض244 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 12 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...