استخر پیش ساخته چیست ؟

استخر های پیش ساخته امروزه توسط برند های بسیاری تولید و به بازارهای جهانی عرضه می شوند . استخر پیش ساخته دارای ابعاد بسیار متنوعی می باشد و با توجه به قیمت های مقرون به صرفه ای که به نسبت استخر های سنتی بتنی دارند به خوبی توانسته است جای خود را در میان خریداران اقلام تفریحات آبی باز کند. بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در باغ ها و ویلاهای شخصی به منظور تفریح و آب تنی به همراه خانواده و یا دوستان استخر می باشد که راه های بسیاری برای احداث استخر پیش ساخته ویلایی دارید . از دیگر استفاده های استخر های پیش ساخته می توان علاوه بر مصارف شخصی و تفریحی در صنعت پرورش ماهی و کشاورزی نیز به نحو احسن استفاده کرد . 

برندهای مختلف استخر پیش ساخته در ایران حضور دارند و یا توسط نمایندگی های داخلی به کشور عرضه می شوند که در این رابطه خرید استخر پیش ساخته از نمایندگی رسمی یکی از مهمترین دغدغه های خریداران به شمار می آید . خرید استخر پیش ساخته از نمایندگی رسمی مزایای بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به گارانتی و خدمات پس از فروش در داخل کشور و همچنین ضمانت اصالت کالای خریداری شده اشاره داشت . استخر های پیش ساخته که امروزه در داخل کشور مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته اند را می توان استخر پیش ساخته اینتکس ، استخر پیش ساخته ایرتکس و استخر پیش ساخته بست وی در نظر گرفت . که در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به تحلیل این برندها نماییم .

برندهای سازنده استخر پیش ساخته :

  • استخر پیش ساخته اینتکس
  • استخر پیش ساخته ایرتکس
  • استخر پیش ساخته بست وی

استخر پیش ساخته اینتکس

برند اینتکس را می توان مبدا ساخت استخر پیش ساخته دانست که همیشه کیفیت و طراحی استخرهای تولیدی توسط این کمپانی آمریکایی زبان زد می باشد . استخر پیش ساخته در ابعادی بسیار متنوعی وجود دارد که از این رو به خوبی توانسته است نیازهای مشتریان را پوشش دهد . طراحی استخر های پیش ساخته کمپانی اینتکس در دو نوع سه نوع گرد ، مربعی و همچنین مستطیل می باشد که هر کدام از آن ها کاربردهای مختص خود را دارند و از نظر کیفیت ساخت بالا یکدیگر هیچ گونه تفاوتی ندارند و انتخاب این محصول در انواع ذکر شده صرفا بسته به سلیقه خریدار می باشد . 

ابعاد استخر های پیش ساخته برند اینتکس از طول 200 سانتی متر در 100 سانتی متر شروع می شود و تا ابعاد بزرگ 10 متر در 7 متری ادامه خواهد داشت و به خوبی جوابگوی نیازهای مصرف کنندگان می باشد . یکی از مزیت های استخر های پیش ساخته این برند طراحی زیبا و همچنین کیفیت ساخت بالای استخرها می باشد که زبان زد است . برند اینتکس در بخش بدنه محصولات خود از الیاف برزنتی و در بخش هایی که بیشتر تحت فشار می باشند از الیاف برزنتی دو لایه استفاده می کند . اما از بخش های مهم یک استخر که در هنگام خرید نیز باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، ستون های نگهدارنده آنها می باشد که اغلب در استخر های پیش ساخته اینتکس از نوع آلومینیومی ضد زنگ استفاده می شود .

استخر پیش ساخته ایرتکس

این کمپانی نیز که با بهره گیری از تجربه کارشناسان کار آزموده خود در صنعت استخر پیش ساخته اقدام به تولید استخر در داخل کشور کرده است به تازگی مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است . از جمله مزیت های استخر های پیش ساخته تولیدی توسط برند ایرتکس کیفیت قابل رقابت با برندهای خارجی و همچنین قیمت بسیار مقرون به صرفه آن ها می باشد . این قیمت مقرون به صرفه دلایل بسیاری دارد که اگر بخواهیم به یکی از آن ها به صورت بنیادی اشاره کنیم حذف هزینه گمرکی محصول است . استخر پیش ساخته در کشور ایران کالای لوکس به شمار می آید و همانطور که می دانید با سیاست های اتخاذ شده ، واردات این نوع استخر به داخل کشور شامل هزینه های سنگین گمرکی و مالیات می باشد .

برند ایرتکس با تولید این استخر ها که از کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز دارد به برندی محبوب و با قیمت های بسیار ایده آل بدل شده است . ایرتکس نیز همانند برندهای مطرح بست وی و اینتکس اقدام به تولید استخر مستطیلی ، مربعی و گرد کرده است تا به راحتی بتواند تنوع بالایی را در اختیار شما قرار داده و مورد استفاده در اغلب ویلاها و باغ های شخصی قرار بگیرد . یکی از مزیت های برند ایرتکس دسترسی ساده به نمایندگی مرکزی می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل به راحتی می توانید از ضمانت اصالت برخوردار شوید و اقدام به رفع مشکل به کمک کارشناسان برجسته نمایید . توجه داشته باشید که با توجه به پایه های کارگزاری شده در این استخرها به راحتی می توانید اقدام به نصب استخر در دو حالت رو کار و توکار نمایید .

برای نصب استخر پیش ساخته به صورت توکار ، نیاز به حفر کردن به اندازه ارتفاع استخر در محیط شخصی خود دارید . اما برای نصب استخر پیش ساخته به صورت رو کار نیاز به هیچ گونه حفر چال و گودال نیست و برای راه اندازی در ابتدای کار می توانید از زیرانداز های آماده استخر پیش ساخته استفاده نمایید که توسط نمایندگی اینتکس نیز در هنگام خرید قابل تهیه می باشد . یکی از نمایندگی های رسمی برند ایرتکس در ایران که علاوه بر عرضه برندهای اینتکس و بست وی اقدام به عرضه برند ایرتکس کرده است ، سایت ایترنتی و فروشگاه حضوری پول اینتکس می باشد که تمامی خدمات نمایندگی را نیز به طور کامل توسط مشاورین و افراد کارشناس ارئه می شود .

استخر پیش ساخته بست وی

استخرهای پیش ساخته برند بست وی نیز که در بخش آخر این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد را می توان یکی از گزینه های ایده آل برای استفاده در باغ ها و ویلاهای شخصی و همچنین پرور ماهی دانست . این برند نیز همچون برند اینتکس و ایرتکس طراحی های مشابهی را همراه با ابعاد متنوع عرضه کرده است تا مشتریان به خوبی بتوانند نیازهای خود را برطرف نمایند . مبدا این برند کشور چین می باشد که کارخانه های درجه یک اقدام به تولید این استخر می کنند . اگر از نظر شما تولیدات این کشور کم کیفیت می باشد کافیست تا یک بار از استخر های پیش ساخته بست وی استفاده نمایید تا کارایی و کیفیت و زیبایی در طراحی را به صورت یکجا تجربه نمایید و شاید نظرتان به طور کلی نسبت به این کشور و برند هایی که به خود اختصاص داده است برگشت .

اما به دور از برندهای سازنده استخرهای پیش ساخته ، امروزه این محصولات دارای دسته بندی های بسیاری می باشند که در این زمینه نیز باید اطلاعاتی کسب نمایید که به هنگام خرید به بهترین گزینه ای که مورد نیازتان می باشد دست پیدا کنید . استخر های پیش ساخته امروزه در مدل های مستطیل ، مربع و گرد نیز وجود دارند و برخی از پرطرفدارهای این استخر ها از نظر کاربرد استفاده را به تشریح می پردازیم پس در ادامه این مقاله در مورد استخر پیش ساخته همراه ما باشید تا شما را به انتخابی شایسته برای مصارف خود برسانیم .

کاربردهای استخر های پیش ساخته عبارتند از :

  • استخر پیش ساخته برای باغ و ویلا
  • استخر پیش ساخته پرورش ماهی
  • استخر پیش ساخته کشاورزی

استخر پیش ساخته برای باغ و ویلا :

یکی از کاربردهای کلیدی استخر های پیش ساخته که برندهای سازنده نیز در این راستا اقدام به تولید آن ها کردند ، مصارف تفریحی می باشد . اگر دارای باغ ، ویلا و یا حیاتی بزرگ در محیط شخصی خود می باشید حتما این فکر به سر شما زده است که اگر درون باغ خود یک استخر داشتید چه خوب می شد . راه اندازی استخر پیش ساخته امروزه با توجه به هزینه هایی که دارد ، علاوه بر صرف انرژی بسیار ، شامل صرف هزینه های گزاف نیز می باشد . هزینه هایی همچون حفر گودال های بزرگ برای برپایی استخر بتنی ، هزینه های عایق کاری کردن گودال ، هزینه های کاشی و سرامیک کردن بخش داخلی استخر و .... . 

حال در این بخش استخر های پیش ساخته قطعا می توانند به کمک شما بیایند و با صرف هزینه و وقتی بسیار کمتر همان محیط گرچه با کیفیتی بالاتر را نیز برای شما فراهم نمایند . استخر های پیش ساخته نیز دارای به دو نوع قابل نصب و راه اندازی می باشند ، نصب به صورت توکار و نصب به صورت رو کار که بسته به سلیقه مشتری مورد استفاده قرار می گیرند . به طور کلی امروزه استخرهای پیش ساخته یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و ویلایی می باشد که مزیت های بسیاری نیز دارد .

استخر پیش ساخته پرورش ماهی :

استخر های پیش ساخته علاوه بر مصارفی که در بخش های تفریحی دارند ، در صنعت پرورش ماهی نیز یکی از بهترین گزینه ها به شمار می آیند و امروزه مورد توجه صاحبان این مشاغل قرار گرفته اند . این محصولات با توجه به ابعاد متنوع و بزرگی که دارند توجه مخاطبان را به خود جلب کرده اند و از طرفی نیز این استخر ها به راحتی قابلیت نصب پمپ های تصفیه آب قوی فیلتری و شنی را دارند . در بخشی از این استخر های پیش ساخته دریچه هایی به منظور ورودی و خروجی این استخر ها در نظر گرفته شده است قابلیت نصب پمپ تصفیه آب را به راحتی امکان پذیر کرده است .

همچنین با تعبیه شدن دریچه ای در بخش کناری استخر پیش ساخته که قابلیت اتصال شیلنگ را نیز دارد ، خالی کردن آب داخلی به راحتی امکان پذیر شده است و از این رو هدر رفت آب نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آید . از این آب داخلی می توانید در جهت آبیاری گیاهان باغ و محیط پیرامون خود استفاده نمایید . لازم به ذکر است که بدنه این استخرها به صورت مستحکم و از الیاف پی وی سی دولایه تشکیل شده است که تقریبا آسیب پذیری آن را در برابر آبزیان صفر درصد کرده است و از این رو با خیال راحت می توانید از این محصولات استفاده نمایید .

استخر پیش ساخته کشاورزی :

علاوه بر کاربردهای تفریحی و پرورش ماهی که استخرهای پیش ساخته دارند امروزه از آن ها در صنعت کشاورزی نیز استفاده می شود و قطعا هزینه راه اندازی بسیار پایین تری نسبت به استخر های سنتی و قدیمی کشاورزی دارند به همین خاطر به خوبی توانسته اند جای خود را در میان این قشر باز کنند . اغلب در این صنعت از استخر های پیش ساخته با عمق استاندارد و کم استفاده می شود که از این رو در دسته بندی استخر های تولیدی توسط برند های بست وی و ایرتکس و اینتکس به وفور یافت می شود .

استخر پیش ساخته ایزی ست :

از دیگر دسته بندی های استخر پیش ساخته ، استخر پیش ساخته آماده ایزی ست می باشد که بر خلاف استخر های پیش ساخته معرفی شده دارای بدنه ای با لبه های باد شونده هستند می باشد . این استخر ها به صورت گرد عرضه می شوند و دارای تنوع با در قطر هستند . استخر پیش ساخته ایزی ست امروزه موارد استفاده تفریحی بسیاری دارد و یکی از مزیت های آن ها نسبت به استخر های پیش ساخته دیگر سهولت راه اندازی و همچنین جکع آوری می باشد . بدین صورت که برای راه اندازی کافیست ، اقدام به باد کردن لبه بادشونده نمایید و همچنین برای جمع آوری آن باد داخلی استخر را خالی نمایید . این نوع استخر نیز توسط برند های اینتکس و بست وی تولید و عرضه می شوند که می توانید آن ها را از نمایندگی های رسمی این برندها در داخل کشور تهیه نمایید .

در بخش آخر پیشنهاد ما به شما برای استفاده از یک استخر زیبا و مدرن و با کارایی ایده آل دست کشیدن از استخر های سنتی قدیمی با هزینه های گزاف راه اندازی و نگهداری می باشد و اگر خواهان استفاده از استخر در باغ ، ویلا و یا محیط شخصی خود به منظور تفریحی و یا مصارفی همچون پرورش ماهی و کشاورزی هستید ، استخر پیش ساخته هایی با ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد که همین حالا می توانید برای دیدن نمونه هایی از این استخر ها به سایت نمایندگی ما به مراجعه و یا به صورت حضوری از مشاوره مشاورین و کارشناسان کارازموده ما برخوردار شوید .