استخر پیش ساخته گرد اورجینال فایبرگلاس 26383

intex 26383

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
73,640,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد اورجینال فایبرگلاس 26383 جدید ترین نمونه از استخر های تولید شده در شرکت اینتکس است که با بدنه ای مقاوم و منحصر به فرد ساخته شده است و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. این استخر پیش ساخته بدنه ای کمجا به صورت گرد دارد که دیواره های بلندی آن را احاطه کرده است و در واقع یک محصول اصل و اورجینال برای تفریحات آبی افراد می باشد. در نتیجه به راحتی در مکان های شخصی مورد بهره برداری قرار می گیرد و قادر به ایجاد محیطی برای تفریحات آبی است. این استخر پیش ساخته از دیواره های فایبرگلاس تشکیل شده است که مقاوم ترین و منحصر به فرد ترین دیواره را تشکیل داده است و می تواند برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده باشد. از این رو بهترین گزینه برای استفاده کسانی است که به دنبال استخری برای جایگزین شدن به جای استخر های بتنی می باشند.

 استخر پیش ساخته قابلیت نصب به صورت رو کار و تو کار را دارد و با توجه به سلیقه افراد نصب و راه اندازی می شود. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به انتخاب و خرید آن اقدام کرد و از وجود محصول بهره مند شد. به همراه این محصول پمپ تصفیه آب شنی وجود دارد که می تواند آب را به صورت مداوم تصفیه کند. همچنین بدنه از سازه های مقاومی تشکیل شده است که می توان با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد. در این صورت است که در زمینه صنعت و کشاورزی نیز استفاده می شود و دارای گنجایش آب زیادی بوده است تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده و بهره برداری قرار داد. چنانچه تمایل به خرید استخر پیش ساخته گرد اورجینال فایبرگلاس 26383 دارید می توانید به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب و کیفیت اصل اینتکس سفارش دهید.

نوعگرد
ظرقیت آب16805 لیتر
قطر478 سانتی متر
ارتفاع124 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهفایبرگلاس
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای لایه فایبر گلاس اضافی
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...