استخر پیش ساخته گرد اینتکس قطر 122*488

intex 26746np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
42,180,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد اینتکس قطر 122*488 بزرگ و جادار است که از ارتفاع بلند نیز برخوردار می باشد و می توان استخر های تفریحی را به وسیله آن ایجاد کرد. استخر پیش ساخته بدنه ای گرد و منحصر به فرد دارد که ظرفیت آب مشخص شده دارد. در این صورت می توان محصول را با آب تعیین شده و بدون هدر دادن آب پر کرد و از آن بهره مند شد. محصول مورد نظر دارای بدنه برزنتی سه لایه می باشد که مقاوم ترین بدنه را تشکیل داده است و بدون درز و شکاف می تواند آب داخل خود را حفظ کند تا به بیرون نشت داده نشود و بتوان از آن بهره مند شد. استخر پیش ساخته بدنه گرد دارد که مورد پسند آن دسته از افراد قرار می گیرد که به این ساختار تمایل دارند. علاوه بر بدنه گرد و برزنتی محصول پایه های آن نیز از جنس فولاد ضد زنگ می باشد که در گذر زمان و استفاده دائمی از استخر پیش ساخته دچار زنگ زدگی نمی شود و می توان از آن بهره مند شد.

 استخر پیش ساخته مد نظر دارای ترکیبی از بهترین ساختار و مواد اولیه است که بدون هر گونه مشکل و آسیب می توان از آن بهره مند شد و بهترین لحظات را از آن به دست آورد. برای نگه داری و حفظ بدنه از عوامل مختلف می توان در فصول سرد سال استخر پیش ساخته را جمع آوری کرد و در زمان نیاز و با آمدن فصل گرما مجدد نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد. این محصول دارای درپوش و زیرانداز و نردبان می باشد و همچنین دارای پمپ تصفیه آب نیز است. پمپ تصفیه آب موجود در این محصول از نوع فیلتری می باشد که کارکرد مداوم دارد و در طول عمر بالا می توان به استفاده کردن از آن اقدام نمود. محصول مورد نظر برترین نمونه از استخر های پیش ساخته برای اعضای خانواده می باشد که موقعیت خوبی برای تفریحات آبی کودکان رقم می زند. خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس قطر 122*488 از نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

نوعگرد
ظرفیت آب19200 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه ها فولاد ضد زنگ
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیه دارد
نوع پمپفیلتری 4400 لیتر
درپوش دارد
زیرانداز دارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
ارتفاع مفید آب : 107 سانتی متر
زمان راه اندازی : 60 دقیقه
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...