استخر پیش ساخته گرد اینتکس 2021

28208

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,030,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد اینتکس 2021 یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر فریمی تولید شده در کارخانه اینتکس برای استفاده در مصارفی از جمله تفریحی ، پرورش ماهی ، کشاورزی و.... بوده که به تازگی روانه بازار شده است. ساختار بدنه این استخر پیش ساخته کاملا گرد بوده و یک فریم تمامی محیط اطراف بالایی را در بر گرفته تا فرم اصلی بدنه محصول تشکیل شود. از سوی دیگر با رعایت فاصله های یکسان تمامی اطراف محصول را پایه های آن در برگرفته تا استحکام محصول را بر روی سطح زمین تامین کنند. 

تفاوت اصلی این استخر پیش ساخته با سایر نمونه های مشابه مربوط به طراحی ظاهری آن بوده ، چرا که ظاهر خارجی این استخر پیش ساخته آبی رنگ و با طرح موج بوده و کف محصول نیز طراحی مشابه با کف دریا با ستاره های دریایی داشته که به زیبایی کالا می افزاید. در داخل بسته بندی این استخر پیش ساخته نیز یک عدد پمپ تصفیه آب فیلتری قرار داده شده تا با استفاده از آن بتوانید از تعداد دفعات مورد نیاز جهت تعویض آب داخل مخزن بکاهید. این استخر پیش ساخته بدنه ای از مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی داشته و سازه های آن از نوع آلومینیوم گالوانیزه طراحی شده تا شما بتوانید برای سال های طولانی از آن استفاده کرده و لذت ببرید. برای خریداستخر پیش ساخته گرد اینتکس 2021 تنها کافی بوده به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه استخر اینتکس مراجعه نمایید.استخر پیش ساخته گرد اینتکس 2021

نوعگرد
ظرقیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه
نوع پمپفیلتری 220  ولت
درپوش
زیرانداز
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب تمام سنین
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...