استخر پیش ساخته گرد اینتکس 76*305

intex 26702

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد اینتکس 76*305 به عنوان یک استخر فریمی با بدنه گرد معرفی می شود که قابلیت ایجاد محیطی برای تفریحات آبی را دارد و می توان به وسیله آن اوقات خوشی را تجربه نمود. این محصول بی نظیر از پایه های مقاوم و آلومینیومی تشکیل شده است که ضد زنگ می باشند و در اثر گذر زمان دچار پوسیدگی و شکستگی نخواهد شد. در نتیجه طول عمر زیادی دارد و می تواند در فضای باز برای بهره برداری افراد انتخاب شود. بدنه نیز از جنس برزنت می باشد که با اتصال به پایه های مقاوم استحکام زیادی ایجاد می کند و می تواند بهترین فضا برای تفریحات آبی رده سنی کودک و نوجوان باشد.

خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس 76*305 جدید اما به طور کلی به عنوان یک استخر پیش ساخته کمجا و منحصر به فرد معرفی می گردد که در مکان های مختلف جای می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند و تمامی مزیت های لازم را دارد. مهم ترین مزیتی که شامل این محصول شده است وجود پمپ تصفیه آب می باشد که بابت داشتن آن هزینه جداگانه از خریدار دریافت نخواهد شد. در نتیجه خریدی به صرفه می باشد که می تواند راحتی و آرامش را رقم بزند و بهترین موقعیت برای فصول گرم سال را دارد. در داخل این محصول به دلیل بزرگ بودن فضا می توان از انواع لوازم بادی و تفریحی نیز استفاده کرد که شامل حلقه شنا بادی و توپ بادی و مانند این ها می باشد. شناور های بادی و تشک بادی روی آب مخصوص کودک و نوجوان نیز می تواند در چنین محیطی قرار گیرد و قابلیت ایجاد راحتی و آرامش در سطح آب های آرام را نیز دارد. به این ترتیب طرفداران زیادی دارد و می توان به عنوان یک محصول پر فروش از آن یاد کرد. چنانچه به دنبال محصولی بی نظیر با کیفیت بالا می باشید که به وسیله آن محیطی بزرگ برای تفریحات آبی را رقم بزنید خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس 76*305 از طریق فروشگاه پول اینتکس پیشنهاد می شود.

نوعگرد
ظرفیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب سنین کودکان و نوجوانان
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...