استخر پیش ساخته گرد بست وی

56641

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21,270,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد بست وی قطعا می تواند گزینه ای ایده آل و مناسب هم برای موارد تفریحی و استفاده های خانوادگی باشد و هم برای استفاده های صنعتی درون باغ و ویلا به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار گیرد. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که یک استخر پیش ساخته باید دارای چه ویژگی هایی باشد که بتوانید به بهترین شکل ممکن به آن اطمینان نموده و دست به خرید محصول بزنید؟ در همین راستا در این مطلب سعی خواهیم کرد که پاسخی دقیق به این سوال را در اختیار شما قرار دهیم تا با آسودگی خاطر بتوانید خرید این استخر پیش ساخته را انجام دهید.

نخستین ویژگی فوق العاده ای که این استخر پیش ساخته داراست بحث بهره مندی از امکانات کامل و تجهیزات مورد نیاز در کنار استخر است. در واقع شما باید به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از استخر های پیش ساخته این تجهیزات کامل را در اختیار ندارند و همین امر باعث می شود تا مشتری پس از خرید و ثبت سفارش به دنبال خرید و تهیه مواردی همچون پمپ تصفیه آب ، زیرانداز ، درپوش و ... باشد. این استخر پیش ساخته بست وی همه این موارد را در کنار خود دارا می باشد و همین ویژگی باعث شده تا دیگر نیاز به هزینه اضافی نداشته باشید.

استخر پیش ساخته گرد بست وی

مسئله دیگر در خصوص این استخر نیز بحث نوع طراحی و ساختار این کالاست. قطعا این نکته بسیار مهم است که این محصول با طراحی گرد و زیبا تولید و عرضه شده است و همین مسئله باعث شده تا شما بتوانید از تمام فضای موجود در داخل این استخر استفاده نموده و با خیالی راحت به تفریح و حتی موارد دیگر نظیر استفاده های پزشکی و ورزشی بپردازید. از نظر جنس و کیفیت نیز این محصول یک کالای با دوام و ایده آل به شمار می رود که از بدنه ای ضخیم و مقاوم طراحی شده و از این نظر هم خیال مشتری راحت خواهد بود. حال با در نظر گرفتن این موارد پیشنهاد می کنیم که این استخر پیش ساخته را از فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نموده و با کمترین قیمت و بهترین کیفیت یک محصول اورجینال را در اختیار بگیرید.

 نوعگرد
ظرفيت آب15232 ليتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پايه هاآلومينيومی
جنس بدنه PVC برزنتی
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری 3028 لیتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت نصب در مدت 20 دقیه
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...