استخر پیش ساخته گرد بست وی 56594

56594

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16,080,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد بست وی 56594 از سری استخرها و کالاهایی است که به اصطلاح به صورت بدنه طرح دار و با ساختار و طراحی فوق العاده ای که از خود به جای گذاشته در اختیار مشتریان قرار گرفته است. شما این مزیت را در اختیار دارید که با خیالی راحت و آسوده دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنید زیرا جزو محصولات لوکس شرکت بست وی به شمار رفته و ابعاد و اندازه های مناسب و ایده آلی را هم دارا می باشد که جزو خصوصیات خوب این محصول هم به شمار می رود. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که این محصول از نظر نوع طراحی به صورت یکدست گرد شکل گرفته که این عامل سبب شده تا فضای داخلی این محصول به صورت کامل قابل استفاده باشد. هم چنین لبه بالایی این استخر نیز دارای یک سری فریم و پایه می باشد که باعث شده تا این محصول به بهترین شکل ممکن بر روی زمین قرار گرفته و از این حیث یک مزیت خوب نیز به شمار خواهد رفت.

استخر پیش ساخته گرد بست وی bestway 56594 اصل | پول اینتکس

به جز بحث نوع طراحی این محصول باید به رنگ بندی اصلی بدنه این استخر پیش ساخته هم اشاره کنیم. بدنه اصلی این محصول به صورت طرح دار و با رنگ قهوه ای شکل گرفته که شبیه به چوب بوده و این طرح چوب باعث زیبایی دو چندان این استخر پیش ساخته بست وی شده است. هم چنین در کنار این محصول شما می توانید پمپ تصفیه آب را هم مشاهده کنید که باعث شده تا فرآیند تصفیه شدن آب این استخر به بهترین شکل ممکن انجام گردد. راه اندازی این استخر هم مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید و قطعا در بازه زمانی کوتاهی می توانید به وسیله ویدیو های آموزشی این کار را به درستی انجام دهید. با توجه به این توضیحات شما این مزیت را در اختیار دارید که در سریع ترین زمان ممکن این محصول زیبا را از سایت فروشگاه پول اینتکس ، مرجع تخصصی فروش استخر در ایران سفارش داده و از در اختیار داشتن این محصول لذت ببرید.

 نوعگرد
ظرفيت آب2417 ليتر
قطر366 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
جنس پايه هاآلومينيومی
جنس بدنهبرزنت سه لایه
پمپ تصفيه
نوع پمپفیلتری
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت نصب در مدت زمان کمتر از یک ساعت
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
اقلام همراهDVD آموزشی ، بسته تعميرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...