استخر پیش ساخته گرد فریمی 28241

intex 28241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد فریمی 28241 دارای بدنه ای با قطر 457 سانتی متری می باشد که خریداران می بایست نسبت به محیطی که در آن حضور دارند محصول را خریداری کنند. استخر پیش ساخته از بدنه از قبل ساخته شده تشکیل شده است که می توان با کنار هم قرار دادن اجزا نسبت به استفاده کردن از محصول اقدام کنند و از آن لذت ببرند. داشتن این نمونه از محصولات بادی سبب شده است که افراد دیگر نیازی به احداث استخر های بتنی و گران قیمت نداشته باشند و با پرداخت هزینه کم بهترین موقعیت را به دست آورند. این محصول بی نظیر و کاربردی دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد تا با این وجود بتوان سال های زیاد از داشتن آن لذت برد و در مکان های مختلف آن را مورد استفاده قرار داد.

 از آن جایی که سازه ها و بدنه با در کنار هم قرار گرفتن راه اندازی می شوند می توان با جدا کردن آن ها نیز جمع آوری محصول را انجام داد و آن را برای استفاده به مکانی دیگر هدایت نمود. این محصول منحصر به فرد دوام و سازگاری دارد که محیطی بزرگ را ایجاد کرده است و در زمینه های مختلف استفاده می شود. به همین خاطر است که برای ایجاد استخر های تفریحی و یا ایجاد پرورش ماهی و استخر های کشاورزی از آن استفاده می شود. پمپ تصفیه آب فیلتری با کیفیت نیز در کنار محصول وجود دارد که مزیت های خود را دارد. همچنین نردبان و زیر انداز نیز شامل این محصول شده است تا بتوان بدون هیچ گونه مشکل نسبت به استفاده کردن از محصول اقدام کرد و از آن بهره مند شد. از آن جایی که شرکت سازنده محصول اینتکس می باشد با اطمینان کامل از نظر کیفیت و مقاومت می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و محصول را مورد استفاده قرار داد. هر یک از کسانی که تمایل به خرید استخر پیش ساخته گرد فریمی 28241 دارند می توانند از طریق مراجعه به فروشگاه اینتکس اقدام نمایند.

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهبسته آموزشی ، نردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...