استخر پیش ساخته گرد مدل اقیانوسی 28206

28206

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,240,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد مدل اقیانوسی 28206 یکی دیگر از جدیدترین انواع استخر پیش ساخته فریمی خانوادگی با طول عمر بالا بوده که توسط کارخانه اینتکس در سال 2021 طراحی و روانه بازار شده است. ساختار بدنه اصلی این محصول کاملا گرد بوده که از دو بخش بدنه اصلی و سازه های نگهدارنده تشکیل می شود. این استخر پیش ساخته برخلاف نمونه های مشابه موجود در بازار ساختاری ساده نداشته و نمای ظاهری و داخلی آن کاملا مشابه با یک اقیانوس با موج های سفید رنگ بوده و در کف محصول نیز می توانید ستاره های دریایی را مشاهده کرده که به جذابیت کالا می افزاید. بر روی بدنه اصلی این محصول یک دریچه تعبیه شده که برای تخلیه آب داخل مخزن مورد استفاده قرار گرفته و دو دریچه دیگر نیز طراحی شده تا بتوانید در صورت نیاز پمپ تصفیه آب استخر اینتکس را خریداری کرده و به بدنه این محصول اضافه کنید.

استخر پیش ساخته گرد مدل اقیانوسی intex 28206 خانوادگی | استخر اینتکس بدنه اصلی استخر پیش ساخته گرد مدل اقیانوسی 28206 از مرغوب ترین نوع برزنتی سه لایه تولید شده تا بتوانید این استخر پیش ساخته را در تمامی محیط های باز و یا سرپوشیده استفاده کرده و لذت ببرید. سازه های محصول نیز از نوع آلومینیوم بوده تا از طول عمر بالای این استخر پیش ساخته آسوده خاطر باشید. چرا که این ساختار سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی و بوده و قابل استفاده با دماهای مختلف آب است. برای خرید استخر پیش ساخته گرد مدل اقیانوسی 28206 می توانید محصول را از طریق همین صفحه به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخر پیش ساخته گرد مدل اقیانوسی intex 28206 اصل | استخر اینتکس

نوعگرد
ظرقیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ--------------------
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب تمام سنین
اقلام همراهدفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...