استخر پیش ساخته گرد 4 متری بست وی

5614z

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,120,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته گرد 4 متری بست وی یکی از منحصر به فرد ترین تولیدات شرکت بست وی می باشد که هم از نظر ظاهر و نوع طراحی و هم از نظر جنس و کیفیت بدنه توانسته به بهترین شکل ممکن در میان اغلب خانواده ها محبوبیت بالایی را به دست آورد. در همین راستا قطعا این مسئله بسیار مهم می باشد که شما در خصوص این محصول اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید با آگاهی کامل خرید و ثبت سفارش این استخر را انجام دهید. با در نظر گرفتن این مسئله در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این استخر پیش ساخته همان طور که در تصویر آن نیز مشخص است دارای یک طراحی و ساختار گرد می باشد که با بدنه ای طرح دار و از نوع PVC طراحی و تولید شده است. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که در کنار این استخر یک سری ستون ها و پایه هایی قرار دارد که باعث می شود تا این محصول به بهترین شکل ممکن بر روی زمین استوار باقی بماند.

استخر پیش ساخته گرد 4 متری بست وی

جنس و نوع این نوع از پایه ها نیز آلومینیومی بوده و با بهترین کیفیت ممکن و از ساختار ضد زنگ و رنگ ثابت طراحی و تولید شده است که نشان از کیفیت بالای تجهیزات استخر پیش ساخته گرد 4 متری بست وی دارد. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای امکاناتی همچون پمپ تصفیه آب ، درپوش و نردبان می باشد که باعث شده تا دیگر شما نیاز به هیچ تهیزات اضافی حداقل برای استفاده راحت از این محصول نداشته باشید. هم چنین بهره مندی از بدنه ای طراح دار نیز باعث شده تا از نظر ظاهر نیز نسبت به دیگر نمونه های قدیمی شرکت بست وی هم یک سر و گردن بالاتر و جذاب تر باشد. هم اکنون امکان ثبت سفارش این محصول زیبا از طریق سایت فروشگاه اینتکس برای شما فراهم خواهد بود.

نوعگرد
ظرفیت آب13030 لیتر
قطر427 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشدارد
زیرانداز-
شرکت سازندهبست وی
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...