استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس

26376uk

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,240,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس را باید محبوب ترین و پر طرفدار ترین استخر پیش ساخته شرکت اینتکس نامگذاری کرد که هم از نظر امکانات و هم از نظر نوع طراحی و ساختار توانسته به یکی از پر فروش ترین استخر های جهان تبدیل شود. قطعا اگر شما نیز جزو افرادی باشید که به دنبال خرید یک استخر پیش ساخته برای ویلا و یا داخل منزل خود هستید ، این استخر می تواند بهترین گزینه برای خرید شما به شمار رود. در همین راستا قصد داریم تا در این مطلب به صورت کامل و جامع خصوصیات فوق العاده این استخر پیش ساخته را در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی در خصوص این محصول خریدی امن و مطمئن را انجام دهید.

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس استخری با سفارش اروپاست که همین امر یکی از مهم ترین موارد در اطمینان به این محصول می باشد. از نظر نوع طراحی و ساختار نیز شما می توانید در تصاویر این محصول هم مشاهده کنید که یک ظاهر مستطیلی شکل را دارا بوده و همین امر نیز باعث شده تا در کنار ابعاد بزرگی که دارد به یک محصول محبوب با فضای ایده آل تبدیل شود. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر پیش ساخته از نظر جنس و کیفیت نیز نمره فوق العاده ای را دریافت نموده است زیرا از بدنه ای با جنس برزنتی تولید شده است.

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس

در کنار این موارد شما می توانید مشاهده کنید که با بهره مندی از پمپ تصفیه آب ، زیرانداز ، درپوش و نردبان پیش ساخته قطعا شما را از خرید و هزینه اضافی بی نیاز نموده است. با در نظر گرفتن این موارد حال شما می توانید از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس سفارش این استخر را ثبت نموده و با قیمت عالی آن را خریداری نمایید.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول975 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...