استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس جدید

28376

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,240,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس محصولی بزرگ برای تفریحات و بازی ها و ورزش های آبی گروهی توسط برند اینتکس در سال 2021 تولید و انتشار یافت. این استخر در فضاهای بزرگ باغ و ویلا و محیط های کاری بزرگ بسیار ایده آل است. این محصول از کیفیت ساخت بسیار مقاوم ساخته شده تا بتواند ظرفیت های بسیار زیاد آب و افراد را به خوبی تحمل نماید.


این استخر پیش ساخته شده یک مجموعه بزرگ تفریحی با امکانات فوق العاده می باشد. این محصول دارای لوازم جانبی نردبان 132 سانتی متری ضد آب و ساخته شده از فولاد مقاوم، درپوش، زیر انداز، بسته تعمیرات، پمپ تصفیه آب شنی، ماسه ای شیشه ای تا ظرفیت 45 کیلوگرم با عملکرد تصفیه آب 8000 لیتر در ساعت با ولتاژ 220 ولت و قدرت 770 وات می باشد. استخر پیش ساخته 10 متری از جنس الیاف برزنتی با روکش پی وی سی است و در برابر دمای آب گوناگون و دمای هوای متفاوت بسیار مقاوم و سازگار می باشد برای خرید این استخرپیش ساخته به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید .

اینتکس از سازندگان بسیار معروف و مشهور و شناخته شده در سراسر جهان است که اینبار در سال 2017 یک محصول خارق العاده و ویژه ای دیگر را با تنوع بسیار زیاد تولید کرد و روانه بازار جهانی کرد. این محصول استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس می باشد. افرادی که به این محصول نیاز داشتن را در مرحله خشنودی و رضایت بسیار زیاد قرار داده است. در ادامه مطالب ویژگی های این استخر را مطالعه خواهید کرد و ملاحظه خواهید کرد که آیا این استخر، یکی از انتظارات شما هست یا خیر؟! آیا شما نیز منتظر تولید این ابر استخر فوق العاده بوده اید یا خیر؟! اگر از مشتاقان این محصول باشید مطمیئنا به خرید آن مبدل خواهد شد تا شما نیز از این استخر خارقالعاده بهره مند گردید. اینتکس استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس را با ابعادی جدید و بسیار بزرگ رونمایی کرد. تقریبا استخرهای مستطیلی این برند مشابه یکدیگر هستند و در نوع ارائه خدمات و تجهیزات همراه، با یکدیگر تفاوت دارند . البته این استخر از تفاوت ابعادی بسیار و خاصی برخوردار است. این محصول در برخی افراد بسیار ارزمشند و محبوب به شمار آمده است. این استخر برای شنا و تفریحات آبی و پرورش ماهی و ذخیره آب بسیار ایده آل است .

بدنه و پایه های این استخر به قدری سرسخت و با کیفیت است که استواری و پایداری خوبی در برابر ظرفیت آب 54368 لیتر را دارا می باشد و می تواند فشار و وزن افراد با وزن های گوناگون را با تعدادی بیش از 10 نفر را به خوبی تحمل نماید و سالیان طولانی نیز به خوبی استوار باشد و استقامت داشته باشد. پایه های استخر پیش ساخته مستطیلی اینتکس علاوه بر تحمل وزن بالا، ضد زنگ و ضدآب نیزمی باشد و با تر شدن، آسیبی و خرابی بر پایه ها ایجاد نخواهد شد. استخر پیش ساخته اینتکس یک محصول یکپارچه با طول خارجی 1036 سانتی متر به عرض 544 سانتی متر ساخته است وابعاد داخلی آن 975*488*132 سانتی متر طراحی شده است. بر روی لبه های بدنه برزنتی این محصول فضایی برای وارد شدن میله های نگه دارنده می باشد. این میله ها علاوه بر قرارگیری در سرتاسر لبه، به صورت U به زمین اتصال می یابند و در نهایت این میله ها با کش های نگه دارنده بسیار مقاوم، در عرض و طول کف استخر قرار می گیرند تا تحمل نگه داری و ثبات استخر را افزایش دهد. این محصول دارای درپوش، زیرانداز، پمپ تصفیه شنی/ماسه ای، نردبان 132 سانتی متری، جاروی اسکیمر می باشد. این محصول علاوه بر تجهیزات رفاهی، دارای تور والیبال به جهت ایجاد امکان تفریحی بسیار خوبی می باشد که موجب می شود از این استخر قابلیت های بیشتر و بهتری کسب نمود .


جنس استخر اینتکس مستطیلی از یک لایه پلی استر و با روکش های پی وی سی می باشد و از ضخامت بسیار بالای برخوردار است. ضخامت این استخر 0.67 میلی متر می باشد. با توجه به بزرگی و گستردگی محصول و امکانات همراه آن و کیفیت بی نظیر این استخر به نظر می رسید تا قیمت بسیار گرانی برای آن در نظر گرفته شود. اما اینتکس برای آنکه اکثریت افراد بتوانند به سهولت این استخر مورد نیاز خود را تهیه نمایند، قیمت مناسب و ایده آلی برای آن در نظر گرفت و اینگونه نیز به ویژگی های خوب این محصول افزود. نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته اینتکس بسیار راحت و آسان است و در چند ساعت به راحتی آماده می گردد. و بدلیل آنکه این استخر بسیار بزرگ است و با آب درون استخر سنگین می گردد و به راحت نمی توان استخر را خم نمود و اب آن را خالی نمود این استخر دارای دریچه مخصوص تخلیه آب می باشد  که با اتصال به شلنگ به راحتی می توان آب درون استخر را در هر فضای دلخواهی استخراج نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...