استخر پیش ساخته 10 متری 28372

28372

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,240,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 10 متری محصولی از شرکت معتبر اینتکس بوده این استخر متحرک بصورت مستطیلی طراحی وساخته شده است و جنس پایه های آن آلومینیومی ضد زنگ بوده  وجنس بدنه آن از الیاف شمعی برزنتی میباشد که از کیفیت جنس بالایی برخوردار است ومیتوان از آن در فضای باز استفاده نمود قابلیت استفاده به به عنوان استخر پرورش ماهی,کشاورزی و...


را دارد این استخر دریچه خروجی آب دارد که به راحتی میتوان آب درون آن را تخلیه نمود این استخر به همراه خود یک پمپ شنی/فیلتری نیز دارد در عرض چند ساعت قابل نصب وجمع کردن میباشد دارای ابعاد طول 975 سانتی متر,عرض 488 سانتی متر, ارتفاع 132 سانتی متر باتوجه به این ابعاد ظرفیت آب استخر برابر با 54368 لیتراست وبه همراه این محصول با کیفیت یک عدد درپوش برای نگهداری ومحافظت بیشتر ویک عدد زیر انداز برای طول عمر این کالا در نظر گرفته شده است همچنین یک نردبان پیش ساخته نیز دارد که استفاده از استخر را آسان مینماید این استخر دارای ضمانت معتبر میباشد ودر بسته بندی آن یک عدد DVD آموزشی که استفاده از استخر را بصورت تصویری به نمایش کشیده است وبسته تعمیرات در صورت نیاز به تعمیر استخر در آن وجود دارد برای خرید این استخر پیش ساخته به نمایندگی استخر پیش ساختهمراجعه نمایید.

استخر پیش ساخته 10 متری 28372-np یکی از برترین و با کیفیت ترین استخر های پیش ساخته می باشد که به تازگی روانه ی بازارهای جهانی شده است و به خوبی در جهت رفع نیاز های مشتریان گام برداشته است و به خوبی جای خود را در میان هواداران استخر های پیش ساخته باز کرده است و در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید استخر پیش ساخته راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر پیش ساخته 10 متری 28372-np همراه ما باشید تا شما را با این محصول پر طرفدار بیشتر اشنا کنیم ...

 

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر پیش ساخته به صورت مستطیلی شکل و دارای استانداردهای جهانی می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در بخش داخلی این استخر پیش ساخته از طرح کاشی وار استفاده شده است تا به هنگام پر کردن آب به درون آن بر جذابیت های این محصول افزوده شود و زیبایی منحصربفردی را به آن بدهد . در بدنه ی این محصول از دو دریچه آب استفاده شده است که توسط آن و با متصل کردن پمپ تصفیه آب می توانید در جهت تمیز نگه داشتن آب گام بزرگی را بر  دارید . همچنین این دریچه ها در جهت تخلیه ی آب نیز کمک شایانی را به شما می نماید تا شما را از شر پر و خالی کردن آب استخر خلاص نماید . همچنین فریم های این استخر به صورت عمودی تعبیه شده است تا به خوبی جلوی فشار وارده به دلیل حجم بالای آب را بگیرد و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت نماید .

جنس بدنه استخر :

جنس بدنه این استخر پیش ساخته از الیاف شمعی برزنتی با روکش پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و دلیل استفاده از روکش پی وی سی در بدنه ی داخلی این استخر پیش ساخته نرمی و لطافت می باشد تا در هنگام برخورد با بدنه ی داخلی این محصول احساس درد و یا سایش در بخش های مختلف بدن در شما به وجود نیاید . این الیاف استفاده شده در  بدنه ی این استخر پیش ساخته به صورت متداول در سایر استخر های پیش ساخته نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان برخوردار است . همپنین در این استخر پیش ساخته از  پایه های آلومینیومی نیز استفاده شده است که ضد زنگ می باشند و از همین رو بسیار مناسب برای استفاده در شرایط مختلف جوی همانند بارش برف و باران می باشد . علاوه بر مزایایی که در کنار هم در این استخر پیش ساخته جمع شده است ، دارای وزن سبکی نیز می باشد که توسط ماشین قابل حمل است و فضای بسیار کمی را نیز اشغال می کند .

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته :

ابعاد این استخر پیش ساخته در مقایسه با سایر استخر های پیش ساخته متناسب می باشد و از فضای ایده آلی برخوردار است . این استخر پیش ساخته دارای اندازه هایی به مشخصات ( طول : 975 سانتی متر ، عرض : 488 سانتی متر و ارتفاع : 132 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بالای آن دارد و از همین رو می توانید از این استخر به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمایید . همچنین ظرفیت آب یکی دیگر از ویژگی هایی می باشد که در هنگام استخر پیش ساخته باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا یکی از نکات کلیدی محسوب می شود ، این استخر پیش ساخته دارای ظرفیت آب تا 54368 لیتر می باشد که نشان از ظرفیت آب فوق العاده و کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده ی آن دارد . وزن این استخر پیش ساخته نیز به همراه بسته بندی قابل حملی که دارد به 248 کیلو گرم می رسد که در استخر های پیش ساخته وزنی معقول به حساب می آید .

نحوه راه اندازی استخر پیش ساخته :

راه اندازی این استخر پیش ساخته هم توسط کارشناسان ما در نمایندگی استخرهای پیش ساخته اینتکس و با توجه به دفترچه ی راهنما توسط خود مصرف کننده امکان پذیر می باشد . تفاوت نصب توسط ما این نکته می باشد که در نصب استخر های پیش ساخته تجربه نیز بسیار مهم می باشد و از ویژگی های کلیدی فرد نصاب به حساب می آید ، همچنین در صورت نصب استخر پیش ساخته توسط کارشناسان ما در محل مورد نظرتان ، محصول شامل 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که یکی از نکات حیاتی به حساب می آید . ما خود مصرف کننده نیز می تواند با استفاده از فیلم های آموزشی و یا توسط دفترچه راهنما اقدام به نصب فریم های موجود در جهت عمودی نماید و پس از راه اندازی به روز زیبای خود در داخل استخر و در یک روز آفتابی ادامه دهد .

 

جمع بندی :

استخر پیش ساخته 10 متری اینتکس یکی از برترین و با کیفیت ترین استخرهای پیش ساخته ای می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این استخر پیش ساخته دارای بدنه ای از جنس الیاف شمعی برزنتی با رویه ای از پی وی سی می باشد که از لطافت خاصی برخوردار می باشد . استخر پیش ساخته 10 متری  28372-np با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی استخر پیش ساخته موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...