استخر پیش ساخته 122*457 طرح چوب خاکستری

intex 26742

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
36,370,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 122*457 طرح چوب خاکستری محصولی کامل و مجهز می باشد که با داشتن آن محیطی بی نقص و حرفه ای ایجاد می شود. با داشتن استخر پیش ساخته افراد می توانند انواع تفریحات خود را داشته باشند و یا در زمینه های مختلف مانند صنعت و کشاورزی از آن استفاده کنند. با این وجود است که با هزینه کم خریداری می شود و می توان بهترین موقعیت را ایجاد کرد. خرید استخر پیش ساخته به جای احداث استخر های بتنی است که هم هزینه زیادی بابت آن پرداخت می شود و هم وقت زیادی بابت ایجاد آن گرفته می شود. از این رو می توان استخر پیش ساخته را جایگزین کرد و به راحتی شرایطی بهتر از استخر بتنی را دریافت نمود. مزیت های زیادی شامل این محصول شده است که مهم ترین آن استحکام و استواری بدنه می باشد. بدنه دارای ضخامت زیاد است که غیر قابل نشت می باشد و فاقد هر گونه درز و شکاف است.

 به همین خاطر می تواند مزیت های زیادی داشته باشد و افراد را به خود مشغول کند. استخر پیش ساخته دارای طراحی جذاب نیز می باشد که دیواره های آن به شکل طرح چوب می باشد. از این رو در محیط زیباترین حالت ممکن را خواهد داشت. این محصول از لوازم جانبی کامل برخوردار می باشد. این لوازم شامل نردبان و زیر انداز و درپوش می باشد که در کنار تمامی آن ها پمپ تصفیه آب فیلتری نیز وجود دارد. با این شرایط است که بهتر از استخر بتنی می توان از این محصول استفاده کرد و از آن بهره مند شد و توانست به عنوان یک استخر دائمی از آن لذت برد. استخر پیش ساخته مد نظر ساخت شرکت اینتکس است که محصولی اورجینال و اصل می باشد و می توان از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. کسانی که تمایل به خرید استخر پیش ساخته 122*457 طرح چوب خاکستری دارند تنها می توانند محصول را از نمایندگی مرکزی اینتکس سفارش دهند.

نوعگرد
ظرفیت آب16805 لیتر
قطر457 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...