استخر پیش ساخته ۱۲۲×۷۳۲ اینتکس

28762

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34,010,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 732 سانتیمتر اینتکس محصولی برای مصارف خانگی و صنعتی، برای استفاده بزرگسالان با پمپ تصفیه فیلتری 220 ولت برای استفاده تفریحات آبی  و آموزش شنا، پرورش ماهی ها و موجودات آبزی. استخر پیش ساخته اینتکس محصولی بسیار بزرگ است که برای استفاده از ان نیاز به محیط بزرگی خواهد بود و برای استفاده همزمان چندین نفر بسیار ایده آل و با آن می توان بهترین بازی های گروهی را انجام داد و نهایت لذت را با آن کسب نمود.


استخر پیش ساخته فریمی اینتکس به ابعاد طول 732 و عرض 132 سانتی متر ساخته شده است. در بسته بندی 137 کیلوگرمی این محصول علاوه بر پمپ تصفیه آب و بدنه و فریم های آن، درپوش و زیر انداز و بسته آموزشی و نردبان نیز وجود دارد  دریچه خروجی آب در محصول وجود دارد. نکته ای که در اینجا حائز اهمییت است و باید بدانید آن است که تمام این تجهیزات و لوازم و ویژگی های خوب این محصول برای استفاده راحت تر مصرف کننده می باشند و در نتیجه کسب رضایت مصرف کننده است که این موضوع در اولویت اول این کمپانی سازنده مطرح و معتبر می باشد . مقدار آبی که این استخر می تواند در خود جای دهد، 47241 لیتر است برای خرید این استخر پیش ساخته به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید .

برند اینتکس با تولید این استخر همه منازل و خانه ها را با هزینه ای کم و امکانات کم به استخر مجهز کرده و با استخرهای پیش ساخته همه افراد با هر سلیقه و بودجه و هر ابعاد منزلی به راحتی صاحب یک استخر خانگی عالی خواهند شد. استخر پیش ساخته 732 سانتیمتر اینتکس یک جایگزین عالی برای استخرهای بتنی و ثابت می باشد. زیرا این استخرها با تخریب و حفر زمین حیاط و باغ و ویلا با هزینه های بسیار زیاد ساخته می شوند و فضای بزرگی از حیاط را برای همیشه اشغال می نمایند و برای دیگر مصارف غیر قابل استفاده می نمایند. اما استخر پیش ساخته با هزینه ای مقرون به صرفه و عالی با قابلیت جا به جایی و تغییر فضا این امکان را به شخص می دهند تا در صورت نیاز به استفاده ای در جهت دیگر و کاربردی دیگر از آن محیط، سریعا استخر پیش ساخته را به راحتی جمع آوری کرد و در بسته بندی کم جای یک متری خود قرار داد و تا زمانی دیگر برای مصارف در زمانی دیگر یا در مکانی دیگر در آنجا نگه  داری می شود. این استخر قابل حمل است و این استخر وزن خوبی دارد و به کمک دو فرد بزرگسال به اسانی قابل حمل خواهد بود. وزن این استخر پیش ساخته با تمام تجهیزات 137.4 کیلوگرم می باشد. با استخر پیش ساخته اینتکس قادر خواهید بود به طور روزانه به ورزش شنا بپردازید و در بدن تحرک لازم و ضروری بدون آسیب ایجاد گردد که در نتیجه آن سلامت جسم و روح و تناسب اندام بدست خواهید آورد و به آرامش خواهید رسید.

بدنه استخر پیش ساخته اینتکس قابل انعطاف است و برای آنکه آن را بتوان محکم و ثابت نگه داشت از میله های فولادی استفاده می شود. استخر پیش ساخته اینتکس با کمک لوله های فولادی که قابلیت اتصال و جدا شدن به هم را دارند، قابل تبدیل شدن به ابعاد قطر استخر را دارند و در لبه های استخر قرار می گیرند و به میله هایی که در ارتفاع استخر برای اتصال به زمین موجودند، وصل می گردند. این میله ها قابلیت تحمل وزن آب بسیار زیاد تا 47241 لیتر را دارند و می توانند تعداد بیش از 10 نفر را با وزن های گوناگون به خوبی تحمل نمایند و همچنان از طول عمر بالایی برخوردار باشند. آب درون استخر از طریق شلنگ شیر آب تامین می شود و برای خارج نمودن آب از درون استخر در هنگام جمع آوری محصول می توانید دریچه مخصوص بر روی بدنه را با شلنگ اتصال دهید و برای آنکه آب درون استخر به خوبی مصرف شود و از هدر رفت آن جلوگیری شود، آب درون آن را برای آبیاری درختان و یا شستشوی حیاط استفاده کنید.

ویژگی های استخر پیش ساخته 732 سانتیمتر اینتکس

 ویژگی های منحصر و عالی که در این استخر گنجانده شده، ظرفیت آب بسیار بالا، ابعاد بزرگ استخر، برای همه شناگران بخصوص برای شناگران حرفه ای بسیار ایده آل است. این استخر دارای درپوش برزنتی، زیرانداز مقاوم و عالی است. استخر پیش ساخته 732 سانتیمتری دارای نردبان 132 سانتیمتر است که از قطعات کوچکی تشکیل شده که با اتصال به یکدیگر به یک نردبان ایده آل برای ورود و خروج آسان در استخر تبدیل می گردد. ابعاد مناسبی دارد که به راحتی می توان در داخل آن به خوبی شیرجه زد و از به روش های گوناگون به خوبی شنای قورباغه، شنای پروانه، کرال سینه و دیگر انواع شنا بپردازید و نهایت لذت را از شنای خود کسب نمایید.

  • استخر پیش ساخته 732 سانتیمتر اینتکس
  • قطر: 732 سانتی متر
  • ارتفاع: 132 سانتیمتر
  • ظرفیت آب: 47241 لیتر
  • کد محصول: 28762

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...