استخر پیش ساخته 300*200 اینتکس

28272

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
9,900,000
9,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 300*200 اینتکس از سری محصولات مستطیلی شکل شرکت بزرگ و نامدار اینتکس می باشد که برای شنا و تفریحات کودک و بزرگسال طراحی شده است که می توان آن را با آب گرم پر کرد یا آب داخل آن را با آبگرمکن های اینتکس گرم کرد و داخل آن به شکل دراز کش استفاده کرد که این کار باعث باز شدن مفاصل و نرم شدن بخش های مختلف بدن می شود قابلیت نصب و جمع کردن در مدت زمان نیم ساعت و دارا بودن گارانتی محصول از دیگر ویژگی های این محصول شرکت اینتکس می باشد.  استخر پیش ساخته اینتکس

جنس استخر پیش ساخته بیمار اینتکس با ترکیبی از برزنت و پی وی سی با سه قشر متفاوت برای ایجاد ضخامت بالاتر به جهت دست یابی به دوام بیشتر و ماندگاری بالاتر بدنه استخر تولید شده است. اینتکس این استخر را به وزن 24 کیلوگرم تولید کرده است. وزن بیان شده شامل تمام مجموعه و قطعات استخر است این مجموعه شامل: یک بدنه برزنتی مستطیلی به طول 300 سانتی متر و عرض 200 سانتی متر است. قطعات و میله های آلومنیومی کوچکی که برای نگه داری بدنه، به عنوان پایه های دوام دهنده به بدنه اصلی از آنها استفاده می  گردد. میله ها از قطعات کوچکی تشکیل شده اند که به یکدیگر اتصال می یابند و در طول و عرض و ارتفاع استخر مستقر می گردند تا موجب ثابت ماندن استخر شوند. همچنین این استخر دارای کش هایی است که نگه دارنده محصول می باشند و در کف استخر به میله هایی که در ارتفاع استخر قرار دارند و به زمین متصل اند، اتصال می یابند و در نتیجه استقامت و پایداری استخر بالاتر می رود. در گوشه ها و لبه های این استخر 4 صفحه کوچک، از جنس پی وی سی قرار می گیرد که از آنها می توان برای قرار گیری کودکان سبک وزن تا سن یک تا 6 سال و لوازم و وسایل مورد نیاز استفاده کرد. استخر پیش ساخته بیمار اینتکس برای همه سنین و برای تعداد بالای 4 نفر بسیار مناسب و ایده آل است. ظرفیت نگه داری آب این استخر 3834 لیتر می باشد. 

استخر پیش ساخته اینتکس برای عموم به خصوص بیماران طراحی شده تا بتوانند با استفاده از آن به طور روزانه و دسترسی آسان در منزل خود به آب درمانی بپردازند. آب درمانی از فواید بی شماری برخوردار است که این استخر با هزینه ای مقرون به صرفه و کابرد آسان این امکان را برای همه در هر سن و در هر قسمتی در دنیا فراهم آورده است. بعد از انجام ورزش های سنگین و انجام کارهای روزانه منزل و محل کار، جهت رفع خستگی های عضلانی آب درمانی کمک شایانی به بدن می کند. از گذشته های بسیار دور آب درمانی در جوامع گوناگون بشری انجام می گرفته و امروزه نیز یک مساله مهم درمانی به اثبات رسیده است و همچنان نیز از این روش برای درمان استفاده می شود. در نتیجه این درمان، آرامش جسم و روح به فرا القا خواهد شد و فواید بی شماری دیگری برای آب درمانی کشف شده است که به تعداد کمی از آنها در اینجا اشاره ای کوتاه خواهیم کرد. آب درمانی موجب می شود تا افزایش جریان خون در بدن ایجاد گردد، افزایش فعالیت قلب، دفع مواد زاید، رفع خستگی و گرفتگی عضلات، کاهش درد، افراد بسیار به خصوص در سنین بالا از درد زانو و پا و کمر بسیار رنج می برند با دراز کشیدن روزانه و یا حتی هفتگی در آب و یا راه رفتن در داخل آب، به طور چشم گیری از دردهای اینگونه کاسته و سلامت بدن را موجب می گردد.

 

  • طول: 300 سانتی متر
  • عرض: 200 سانتی متر
  • ارتفاع: 75 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 3834 لیتر
  • نوع جنس: برزنت، PVC و الیاف ابریشمی
  • کد محصول: 28272

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...