استخر پیش ساخته 488 سانتی متر با پمپ تصفیه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,150,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 488 سانتی مترمحصولی با کیفیت وبینظیر از شرکت اینتکس که بصورت مستطیلی طراحی وساخته شده است جنس بدنه آن از الیاف شمعی برزنتی وجنس پایه های آن از آلومینیوم ضد زنگ است که دربرابر شرایط جوی مختلف از مقاومت بالایی برخوردار است وجنس با کیفیت این استخر این امکان رابه مصرف کننده داده است تا درفضای باز بتوان از آن استفاده نماید دارای پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولت بوده ویک دریچه خروجی آب دارد که توسط آن آب درون استخر به راحتی تخلیه میشود دارای ابعاد طول 488 سانتی متر,عرض 244 سانتی متر,ارتفاع 107سانتی متر.

باتوجه به این ابعاد ظرفیت آب آن برابر با 10784 لیتر است بههمراه این محصول یک عدد درپوش برای محافظت بیشتر ویک عدد زیرانداز برای طول عمر بیشتر این محصول در نظر گرفته شده است از این استخر علاوه بر استفاده در تفریحات آبی در صنعت پرورش ماهی وکشاورزی نیز کاربرد دارد در مدت زمان چند ساعت قابل نصب وجمع کردن میباشد چنانچه این محصول توسط شرکت اینتکس نصب شود دارای گارانتی وخدمات پس از فروش میباشد ویک نردبان پیش ساخته دارد که استفاده از استخر را برای مصرف کننده راحت میکند در بسته بندی این محصول یک عدد DVD آموزشی وجود دارد که بصورت تصویری تمام مراحل نصب وراه اندازی در آن به تصویر کشیده شده است ونیز یک بسته تعمیرات دارد که در صورت نیاز به تعمیر میتوان از آن استفاده کرد برای خرید این استخر پیش ساخته به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید .

نقد و بررسی استخر پیش ساخته 488 سانتی متر با پمپ 220 ولت

استخر پیش ساخته 488 سانتی متر با پمپ 220 ولت یکی دیگر از سری استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به دلیل طراحی شیک و زیبایی که دارد توانسته است تا مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد و به یکی از پر فروش ترین استخر های پیش ساخته شرکت اینتکس تبدیل شود. فرم کلی این استخر به شکل مستطیلی بوده و دارای رنگ بدنه آبی می باشد. این محصول مناسب برای آب درمانی، شنا، تفریحات آبی و استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی می باشد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه استخر پیش ساخته :

از مهمترین و اصلی ترین معیار هایی که هنگام خرید یک استخر پیش ساخته بایستی مد نظر داشت، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد و هنگام خرید آن باید به یک سری نکات از جمله کیفیت بدنه، دوام و مقاومت آن توجه بسیاری نمود. استخر های پیش ساخته به دلیل تماس مستقیمی که با پوست بدن انسان دارند باید دارای مواد اولیه مرغوبی بوده و ضد حساسیت باشند تا از صدمه رساندن به پوست جلو گیری کند. شرکت اینتکس توانسته است تا با تولید این استخر پیش ساخته تمامی این نگرانی ها را رفع کرده و محصولی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه کند. بدنه این محصول از الیفا شمعی برزنتی بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر نور خورشید و انواع دمای آب دارد. همچنین از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می توانید هنگامی که درون استخر هستید با خیال راحتی به دیواره آن تکیه داده و به استراحت درون آب و یا تفریح درون آب بپردازید. این استخر پیش ساخته دارای تعدادی پایه نیز میباشد که توسط آن ها بر روی زمین قرار می گیرد. این پایه ها از جنس آلومینیون ضد زنگ بوده که از مقاومت بالایی برخوردار هستند. 

 

ابعاد، وزن و تحمل وزن استخر پیش ساخته :

این استخر پیش ساخته همانند سایر محصولات اینتکس دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و به راحتی می توان از آن در فضا های مختلف استفاده کرد. این استخر دارای ابعادی از جمله طول: 488 سانتی متر، عرض: 244 سانتی متر و ارتفاع: 107 سانتی متر می باشد که ارتفاع آن بسیار مناسب بوده و قابل استاده برای کودکان و بزرگسالان نیز می باشد. همچنین افراد سالمند نیز می توانند درون این استخر به آب درمانی بپردازند. ظرفیت این استخر 10784 لیتر و وزن آن نیز 77.8 کیلو گرم می باشد. از این محصول می توان درون حیاط، ویلا، باغ و سالن های استخر استفاده نمود که بسیار به صرفه تر و کم هزینه تر از استخر های ثابت است. همچنین این محصول یک وسیله بسیار مناسب و به صرفه تر به عنوان استخر پرورش ماهی نیز می باشد .

 

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این استخر تنها از 2 روش می توان اقدام کرد. یکی روش تو کار و دیگری روش روکار. روش تو کار به این صورت است که زمین را هم اندازه با ابعاد استخر حفر کرده و استخر را درون آن قرار می دهیم. به طوری که استخر هم سطح با سطح زمین شود. روش بعدی روش رو کار می باشد که اسخر را توسط پایه های آلومینیومی که دارد بر روی زمین قرار داده و به راحتی از آن استفاده کرد. همچنین برای راه اندازی این محصول می توانید از نصابان ما کمک بخواهید. نصب استخر توسط نصابان نمایندگی اینتکس این امتیاز را دارد که استخر شامل 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش دارد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

 

لوازم همراه استخر :

  • پایه ها آلومینیومی
  • پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولت
  • نردبان
  • طول: 488 سانتی متر
  • عرض: 244 سانتی متر
  • ارتفاع: 107 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 10784 لیتر
  • جنس بدنه از الیاف شمعی برزنتی
  • پایه های آلومینیومی ضد زنگ
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری 220 ولت
  • دارای نردبان
  • دارای بسته آموزشی + DVD
  • قابل استفاده برای پرورش ماهی
  • دارای ضمانت
  • کد محصول: 28318-np

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...