استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس 26364

26364

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3%
91,070,000
88,450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس 26364 یکی دیگر از کاربردی ترین انواع استخر پیش ساخته سایز بزرگ با طول عمر بالا و ساختاری استاندارد بوده که به منظور استفاده در فضای باز و سرپوشیده توسط کارخانه اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس 26364 که در زمینه محصولات تفریحی بوده ، استخر پیش ساخته خانوادگی و استخر های پرورش ماهی بوده که در گروه مدل های ultra قرار داشته و در مقایسه با نمونه های موجود در بازار از بدنه ای مقاوم تر و ساختاری استاندارد برخوردار بوده تا بتوانید این استخر پیش ساخته را در تمامی شرایط آب و هوایی راه اندازی کرده و لذت ببرید. ساختار اصلی این استخر پیش ساخته بر اساس بدنه پرتابل طراحی شده به این صورت که شما می توانید انتخاب کنید محصول خود را به صورت موقت و یا دائمی راه اندازی کنید.

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس intex 26364

از این رو کسانی که دارای محوطه هایی مانند باغ و ویلا می باشند و تمایل به ایجاد استخر آبی دارند می توانند استخر پیش ساخته را خریداری کنند و از آن نهایت بهره برداری را ببرند. این محصول بهترین گزینه برای چنین محیط هایی است و از بدنه ای جا دار و محکم تشکیل شده است. از این رو افراد برای اعضای خانواده خود محیطی ایمن و استاندارد را مهیا می کنند و می توانند در هر زمان که مایل بودند از داشتن تفریحات آبی مهیج لذت ببرند. در داخل بسته بندی استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس 26364 یک عدد پمپ تصفیه آب شنی ، یک عدد نردبان دو طرفه استخری ، یک درپوش و یک زیرانداز قرار داده شده تا شما دیگر نیاز به خرید تجهیزات جانبی نداشته باشید. برای خرید استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس 26364 تنها می توان به فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری مراجعه کرد.

استخر پیش ساخته 7 متری اینتکس intex 26364

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش
زیرانداز
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان، DVD آموزشی

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...