تخته آموزش شنا بادی مدل کوسه

bestway 32155

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخته آموزش شنا بادی مدل کوسه یکی از محصولات بی نظیر در سایت پول اینتکس است که برای افراد علاقه مند به شنا ساخته شده است. این محصول به خوبی بر روی آب قرار می گیرد و با ایجاد فضایی مناسب و ایده آل برای آموزش شنا، ترس از آب را از بین برده و محیطی مناسب برای یادگیری شنا ایجاد می کند. این تخته شنا را می توانید به راحتی مورد استفاده قرار داده و در صورت نیاز در زمانی کوتاه راه اندازی نمایید. بر روی بدنه این تخته شنا بادی یک دریچه باد قرار دارد که می توانید به راحتی آن را باد زده تا آماده استفاده شود. 

تخته آموزش شنا بادی بست وی

این تخته شنا بادی دارای حالت مناسبی می باشد و طراحی استانداردی دارد که دست ها به خوبی بر روی آن قرار می گیرد. این محصول به رنگ نارنجی تولید شده است که بر روی آن تصاویر فانتزی و جذابی از کوسه های زیبا قرار دارد که توجه افراد را به خود جلب می کند. بدنه این محصول نیز از وینیل ساخته شده است و دارای استحکام بسیار بالایی می باشد. این نوع از بدنه در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. این محصول انعطاف مناسبی نیز دارد که ضربه ها را خنثی کرده و مانع از آسیب می شود. برای برخورداری از طول عمر بالای این محصول لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و مانع از برخورد اجسام داغ به تخته آموزش شنا شوید. هم چنین در بیرون از آب از نشستن بر روی محصول خودداری نمایید.

برای خرید تخته آموزش شنا بادی مدل کوسه با ارزان ترین قیمت با وارد شدن به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 طول42 سانتی متر
 عرض32 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه طرحدار
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن100 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب آموزش شنا برای کودکان
 طراحی دوست داشتنی و جدید
 دارای رنگ جذاب
تحمل وزن 30 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...