تخته بادی آموزش شنا طرح عروس دریایی

bestway 32155

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخته بادی آموزش شنا طرح عروس دریایی یکی از محصولات بی نظیر ارائه شده در سایت پول اینتکس است که بسیار کاربردی بوده و برای استفاده در زمان آموزش شنا به کار می رود. این تخته شنا بادی توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است که در ساخت آن تمامی استانداردهای روز دنیا رعایت شده و محصولی بی نظیر در اختیار شما قرار می گیردد. این محصول به صورت حرفه ای طراحی شده است و می توان به راحتی آن را به صورت طولانی مدت استفاده کرد.

تخته آموزش شنا بادی بست وی

برای استفاده از این محصول لازم است تا از طریق دریچه باد موجود بر روی بدنه، محصول را باد بزنید. این تخته شنا به رنگ آبی تیره طراحی شده است و بر روی آن تصاویر جذابی از پری دریایی وجود دارد که توجه کودکان را جلب کرده و آن ها را به شنا ترغیب می کند. با استفاده از این وسیله ترس از شنا در کودکان از بین رفته و آن ها به یادگیری شنا مایل می شوند. بدنه این محصول از وینیل ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر آسیب داشته و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. تنها لازم است تا در بیرون از آب از نشستن بر روی بدنه این محصول خودداری کرده و از وارد شدن فشار به بدنه جلوگیری کنید. هم چنین پس از باد زدن محصول از کشیدن آن بر روی زمین خودداری نمایید تا به بدنه آسیبی وارد نشود. این محصول وزن بسیار کمی دارد و دارای ابعادی بسیار کوچک در حالت تخلیه می باشد که می توانید به راحتی آن را حمل و جابه جا کرده و یا در مسافرت ها به همراه خود ببرید.

برای خرید تخته بادی آموزش شنا طرح عروس دریایی با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 طول42 سانتی متر
 عرض32 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه طرحدار
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن100 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب آموزش شنا برای کودکان
 طراحی دوست داشتنی و جدید
 دارای رنگ جذاب
تحمل وزن 30 کیلوگرم
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...