تشک بادی روی آب آبنبات 58753

58753

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
520,000
450,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از جذاب ترین طراحی های مربوط به تشک بادی روی آب، مربوط به تشک بادی روی آب آبنبات 58753 است که دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب بوده و برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است. این تشک بادی روی آب به صورت یک آبنبات چوبی بسیار بزرگ و گرد طراحی شده است. این آبنبات چوبی دایره ای و صورتی رنگ بوده و در قسمت بدنه نیز دارای یک دسته به رنگ قهوه ای می باشد. ارتفاع این تشک بادی کاملا استاندارد است به طوری که افراد می توانند با هر قدی از این محصول استفاده کرده و به راحتی بر روی آن دراز بکشند. این تشک بادی را می توانید به راحتی در هر فضایی با آب های آرام مانند دریاچه و ... و یا استخر ها استفاده کنید. برای راه اندازی این محصول نیاز به یک پمپ باد دستی دارید و در زمانی کوتاه این محصول آماده استفاده می شود. 

تشک بادی روی آب آبنبات 58753 توسط شرکت با تجربه و جهانی اینتکس ساخته شده است و دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و طول عمر زیادی دارد. به طوری که بدون ذره ای افت کیفیت تا سال ها قابل استفاده می باشد. بدنه این محصول از پی وی سی ساخته شده است و ضخامت بالای پی وی سی مورد استفاده در این بدنه، موجب شده است تا در برابر نور مستقیم خورشید و دماهای مختلف آب مقاوم باشد. به همین جهت می توانید از این تشک بادی به صورت مکرر در برابر نور مستقیم خورشید استفاده کنید. تشک بادی روی آب آبنبات 58753 از طریق نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس و توسط سایت پول اینتکس به صورت مستقیم قابل خریداری می باشد. شما از طریق این سایت می توانید خریدی ارزان و با کیفیت را تجربه کنید.

 نوع مستطیلی
 طول 198 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1980 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...