تشک بادی روی آب اینتکس با بالش بادی 58890

intex 58890

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس با بالش بادی 58890 یکی از بهترین و زیباترین نمونه های تشک بادی اینتکس است که با بهترین تکنولوژی روز دنیا در شرکت بزرگ اینتکس تولید شده است. بدنه این تشک بادی به صورت مستطیلی ساخته شده است که دارای سطحی حبابی می باشد. این نوع طراحی موجب می شود تا آب بر روی تشک بادی جمع نشده و به سادگی از روی تشک بادی سُر بخورد. هم چنین این تشک بادی دارای انعطاف زیادی است و محیطی راحت برای دراز کشیدن می باشد.

تشک بادی روی آّب اینتکس با بالش بادی

یکی از ویژگی های این تشک بادی برخورداری از بدنه ای ضخیم و با کیفیت است. این محصول با قرار گیری طولانی مدت در برار نور خورشید دچار آسیب نشده و می توانید آن را به صورت طولانی مدت در برابر نور خورشید مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه رنگ پریده شده و یا دچار پوسیدگی شود. این محصول در قسمت درزها نیز بسیار مقاوم است و دارای تحمل وزن زیادی می باشد. به همین دلیل این محصول برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشد. تحمل وزن ذکر شده مربوط به استفاده از این تشک بادی در داخل آب است. در خارج از آب لازم است تا از نشستن بر روی محصول خودداری کرده و اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید تا محصول دچار آسیب نشود. شما می توانید این تشک بادی روی آب را در زمانی کوتاه به سادگی توسط یک پمپ باد اینتکس راه اندازی نمایید. انواع پمپ های بادی اینتکس نیز در سایت پول اینتکس موجود هستند که با قیمتی ارزان در دسترس شما قرار دارند.

برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس با بالش بادی 58890 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 7*20*23 سانتی متر
 مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
مناسب سنین بزرگسال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...