تشک بادی روی آب اینتکس طرح ابر و رنگین کمان 58729

intex 58729

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ابر و رنگین کمان 58729 یکی از جذاب ترین تشک های بادی اینتکس است که به تازگی تولید شده و دارای طراحی بسیار زیبا و خاصی می باشد. این محصول با ابعادی استاندارد برای افراد بزرگسال مناسب بوده و فضای کافی را در اختیار آن ها قرار می دهد تا بتوانند در آب های آرام و استخر ها به صورت شناور بر روی آب بمانند و از تفریحات آبی لذت ببرند. 

تشک بادی روی آّب رنگین کمانی اینتکس

طراحی ظاهری محصول فوق به صورت یک رنگین کمان بوده که رنگ های شاد و جذاب آن زیبایی این محصول را چند برابر کرده است. بر روی آن نیز چند ابر طراحی شده است. بدنه تشک بادی روی آب به صورت مواج بوده تا از جمع شدن آب بر روی آن جلوگیری شود. این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد. شما به راحتی می توانید تا سال ها بدون افت کیفیت از این تشک بادی روی آب بهره مند شده و در مسافرت ها نیز به راحتی از آن استفاده نمایید. محصول فوق در برابر نور مستقیم آفتاب نیز مقاومت خوبی دارد و با قرار گیری در فضای باز و نور خورشید، دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نخواهد شد. هم چنین وزن کم این محصول موجب شده است تا بتوان به راحتی آن را جابه جا کرد. این تشک بادی روی آب را می توانید به راحتی توسط یک پمپ باد اینتکس راه اندازی کرده و سپس به داخل آب انتقال دهید. برای این کار باید محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و از کشیدن آن بر روی زمین خودداری نمایید.

برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح ابر و رنگین کمان 58729 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس، محصول را تهیه کرده و درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
برند اینتکس
 وزن 1.55 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 تولید شده در ظاهر سه بعدی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...