تشک بادی روی آب اینتکس طرح تخته شنا نارنجی 58165

intex 58165 orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح تخته شنا نارنجی 58165 یکی دیگر از بهترین نمونه های تشک بادی روی آب است که توسط شرکت اینتکس طراحی شده و از ظاهری جذاب و کیفیت بی نظیر برخوردار می باشد. این تشک بادی روی آب به صورت یک تخته شنا زیبا طراحی شده است و به رنگ نارنجی می باشد. این گونه طراحی جذاب و زیبا موجب شده تا در اولین نگاه توجه افراد را جلب کرده و به محبوبیت بالایی برسد. 

تشک بادی روی آب اینتکس طرح تخته شنا نارنجی

در دو طرف این محصول دو عدد دسته وجود دارد که توسط آن به راحتی می توانید تعادل خود را بر روی آب حفظ کنید. این محصول برای استفاده کودکان بالاتر از شش سال طراحی شده است و دارای ابعادی استاندارد است که کودک به طور کامل بر روی محصول قرار گرفته و می تواند از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد. این محصول را می توانید به راحتی در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید تا در آب های آرام و استخر ها کودک از آن استفاده نماید. از دیگر ویژگی های این تشک بادی روی آب برخورداری از کیفیت بسیار بالا است. این محصول دارای ضخامت بدنه ای مناسب می باشد و برای استفاده در محیط های باز و استخر های روباز مناسب است. قرار گیری طولانی مدت این محصول در برابر نور مستقیم خورشید موجب افت کیفیت و پوسیدگی بدنه نخواهد شد و می توان آن را به راحتی در هر فضایی استفاده کرد. از دیگر مشخصات این محصول برخورداری از وزن کم و حجم کم در حالت بسته بندی می باشد که امکان حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح تخته شنا نارنجی 58165 به راحتی از طریق سایت پول اینتکس با ارزان ترین قیمت قابل خریداری است.

نوع تفریحی
 طول 112 سانتی متر
 عرض 62 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 تعداد دستگیره 2 عدد
تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1.516 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب سنین بالای 6 سال
 تولید شده در دو رنگ مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...