تشک بادی روی آب اینتکس طرح حبابی آبی 59895

intex 59895 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
740,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح حبابی آبی 59895 یکی دیگر از زیباترین نمونه های تشک بادی روی آب است که با طراحی زیبا و چشم نواز توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند و به فروش بالایی برسد. این تشک بادی روی آب به صورت مستطیلی طراحی شده است و دارای ظاهری زیبا به رنگ آبی می باشد. بر روی بدنه این محصول حفره هایی را مشاهده می کنید که موجب می شود تا آب بر روی تشک بادی جمع نشده و هم چنین محصول از انعطاف بالایی برخوردار باشد. 

تشک بادی روی آب اینتکس حبابی

محصول فوق به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا، دارای طول عمر زیادی است و تا سال ها قابل استفاده می باشد. این تشک بادی در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی دارد و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین می توانید به راحتی از این محصول زیبا و منحصر به فرد در استخر ها و آب های آرام استفاده کرده و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید. این محصول دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد که فضای راحتی را برای دراز کشیدن فراهم می کند. این تشک بادی روی آب دارای بدنه ای مستحکم است اما باید دقت کنید در زمان استفاده نکات ساده ای را رعایت نمایید تا محصول از طول عمر بالایی برخوردار باشد. تحمل وزن ذکر شده در خصوص این تشک بادی مربوط به استفاده در داخل آب است و در خارج از آب باید از نشستن و پریدن بر روی تشک بادی خودداری کنید. هم چنین اشیای تیز و داغ را به بدنه نزدیک نکنید تا محصول دچار آسیب نشود.

برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح حبابی آبی 59895 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 پنجره شفاف با قابلیت مشاهده زیر آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...