تشک بادی روی آب اینتکس طرح حبابی نارنجی 59895

intex 59895 orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
740,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح حبابی نارنجی 59895 یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های تشک بادی داخل ماشین است که توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده و توانسته رضایت خریداران را جلب کند. این محصول با برخورداری از طراحی ویژه و جذاب مناسب برای استفاده بزرگسالان بوده و ابعادی استاندارد دارد که می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و برای تمامی افراد با جثه های گوناگون مناسب است. این تشک بادی روی آب به صورت مستطیلی بوده و به صورت حبابی طراحی شده است تا علاوه بر داشتن ظاهری زیباتر، دارای انعطاف بالاتر بوده و می توان به راحتی از آن استفاده کرد.

تشک بادی روی آب اینتکس حبابی

این محصول از وینیل ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و می توانید تا سال ها بدون افت کیفیت از آن استفاده کنید. این محصول در برابر ضربه و فشار استحکام زیادی دارد و به سادگی دچار آسیب و پارگی نخواهد شد. تنها پس از راه اندازی آن باید محصول را از روی زمین بلند کرده و سپس جابه جا کنید و از کشیدن تشک بادی بر روی زمین خودداری نمایید. هم چنین لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و محصول را در مجاورت آتش قرار ندهید. پس از استفاده نیز می توانید به راحتی محصول را تخلیه کرده تا فضای کمی را اشغال کند. این تشک بادی روی آب دارای وزن بسیار کمی می باشد و در حالت بسته بندی ابعادی کوچک دارد که موجب می شود تا بتوانید آن را به راحتی حمل کرده و جابه جا نمایید.

برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح حبابی نارنجی 59895 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 پنجره شفاف با قابلیت مشاهده زیر آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...