تشک بادی روی آب اینتکس طرح رنگین کمان 56804

intex 56804

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح رنگین کمان 56804 یکی از بهترین انواع تشک بادی روی آب است که با طراحی بسیار زیبا و خاص خود توانسته به فروش بالایی برسد. این محصول ویژه ابعادی استاندارد دارد که برای استفاده تمامی بزرگسالان مناسب بوده و به فرم مستطیل می باشد. در قسمت بالای این مستطیل، یک بالش بادی به شکل ابر متصل شده است که شما می توانید در زمان استفاده از این محصول، سر خود را بر روی آن قرار دهید. بدنه این تشک بادی رنگارنگ و به صورت رنگین کمانی طراحی شده است که در کنار بالش بادی به شکل ابر، ظاهر جذاب و فانتزی را ایجاد می کند. 

تشک بادی رنگین کمانی اینتکس

یکی از ویژگی های بارز این تشک بادی برخورداری از بدنه ای ضخیم و با انعطاف بالا است. این نوع از بدنه دارای ضخامت زیادی بوده و می توانید به راحتی از آن تا سالها استفاده نمایید. راه اندازی و تخلیه مکرر این تشک بادی آسیبی به بدنه وارد نکرده و نور مستقیم خورشید نیز موجب رنگ پریدگی بدنه نمی شود. این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، قادر است وزن زیادی را تحمل کند به همین دلیل تمامی افراد می توانند از آن استفاده نمایند. یکی از ویژگی های بارز این تشک بادی داشتن طراحی مواج است که بر روی بدنه دارای خطوط موازی و فرو رفته می باشد. به همین جهت انعطاف بیش تری از خود نشان داده و آب به راحتی از روی تشک بادی به پایین سُر می خورد. 

تشک بادی روی آب اینتکس طرح رنگین کمان 56804 از طریق سایت تخصصی فروش محصولات اینتکس به نام پول اینتکس قابل خریداری است. این محصول را با قیمتی ارزان و به صورت اورجینال از سایت پول اینتکس خریداری نمایید.

نوع تفریحی
طول 180 سانتی متر
عرض 86 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای سطح مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...