تشک بادی روی آب اینتکس طرح ساده زرد 59717

intex 59717 yellow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ساده زرد 59717 یکی دیگر از زیباترین نمونه های تشک بادی روی آب است که برای بزرگسالان طراحی شده است. این محصول به رنگ زرد بوده و ظاهری شفاف دارد و طراحی آن جذابیت بالایی داشته و مورد توجه خریداران قرار می گیرد. بدنه این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی می توان آن را تا سال ها مورد استفاده قرار داد. این محصول از بهترین نوع وینیل شفاف ساخته شده است و دارای مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار می باشد و طول عمر زیادی دارد. این محصول در برابر آفتاب مستقیم نیز مقاوم بوده و دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد.

تشک بادی روی آب زرد اینتکس

از دیگر ویژگی های این تشک بادی روی آب برخورداری از تحمل وزن بالا است. این محصول قادر است وزن زیادی را تحمل کند البته این مربوط به استفاده از آن در داخل آب می باشد در خارج از آب لازم است تا از نشستن و پریدن بر روی تشک بادی روی آب خودداری کنید تا محصول دچار آسیب نشود. این تشک بادی روی آب را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف نیز به همراه خود ببرید. زیرا وزن بسیار کمی دارد و در هنگام استفاده به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. برای حفظ کیفیت آن لازم است پس از راه اندازی محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و سپس در داخل آب قرار دهید. محصول فوق ابعادی استاندارد دارد که برای استفاده تمامی بزرگسالان مناسب بوده و فضای کافی را در اختیار آن ها قرار می دهد. هم چنین برخورداری از بالش بادی نیز یکی دیگر از مزیت های این تشک بادی روی آب محسوب می شود.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ساده زرد 59717 به سادگی از طریق سایت پول اینتکس با ارزان ترین قیمت قابل خریداری است.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC
 تعداد دریچه باد 2 عدد
ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 وزن 497 گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای ساختار ساده صورتی
 همراه با بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...