تشک بادی روی آب اینتکس طرح ساده سبز 59717

intex 59717 green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ساده سبز 59717 یکی دیگر از جدیدترین انواع تشک بادی روی آب است که برای بزرگسالان طراحی شده و دارای ابعادی استاندارد و بدنه ای زیبا و جذاب می باشد. این تشک بادی روی آب به صورت مستطیلی طراحی شده است و دارای فضای کافی برای استفاده افراد بزرگسال می باشد. اگر به تفریحات آبی علاقه مند هستید بی شک یک تشک بادی روی آب بهترین گزینه برای استفاده در داخل استخر و یا آب های آرام است و می توانید به راحتی از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید.

تشک بادی روی آب سبز اینتکس

در قسمت بالایی این محصول یک بالش بادی وجود دارد که به بدنه متصل شده است و فضایی راحت را برای دراز کشیدن بر روی تشک بادی فراهم می کند. این تشک بادی روی آب به صورت شفاف بوده و سبز رنگ می باشد و طراحی جذاب و زیبایی دارد. سطح تشک بادی نیز به صورت مواج بوده و دارای خطوط موازی و فرو رفته است. به این ترتیب از جمع شدن آب بر روی تشک بادی جلوگیری شده و فضایی ایده آل برای استفاده فراهم می شود. بدنه این محصول کیفیت بسیار بالایی داشته و در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد. هم چنین این محصول در برابر پارگی و پوسیدگی استحکام بالایی داشته و در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاوم است. تشک بادی روی آب اینتکس را می توانید به راحتی راه اندازی کرده و مورد استفاده قرار دهید. زیرا این محصول در زمانی کوتاه باد می شود و دارای وزنی بسیار سبک است که پس از راه اندازی به راحتی می توانید آن را برداشته و در داخل آب قرار دهید.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ساده سبز 59717 به راحتی از طریق سایت پول اینتکس با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت قابل خریداری است.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC
 تعداد دریچه باد 2 عدد
ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 وزن 497 گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای ساختار ساده صورتی
 همراه با بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...