تشک بادی روی آب اینتکس طرح ساده صورتی 59717

intex 59717 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح ساده صورتی 59717 یکی از محصولات کاربردی و اقتصادی شرکت اینتکس است که به تازگی روانه بازار شده و توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این تشک بادی روی آب دارای طراحی ساده و شیک بوده و استفاده از رنگ صورتی در بدنه آن، جذابیت آن را تا حد زیادی افزایش داده است. این محصول به صورت مستطیلی طراحی شده است و در قسمت بالای تشک بادی روی آب، به صورت بالش بادی طراحی شده است و متصل به بدنه می باشد تا بتوانید راحت تر از این محصول استفاده نمایید. 

تشک بادی روی آب صورتی اینتکس

سطح این محصول به صورت مواج می باشد و دارای خطوط فرو رفته به صورت موازی است. به این ترتیب در زمان استفاده از تجمع آب بر روی تشک بادی جلوگیری شده و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این تشک بادی روی آب از بهترین نوع پی وی سی تهیه شده است و دارای مقاومت بالایی در بدنه می باشد. محصول فوق تحمل وزن زیادی داشته و برای افراد بزرگسال طراحی شده است. این نوع از تشک بادی در برابر ضربه و فشار استحکام خوبی دارد و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. برای استفاده از این محصول ابتدا آن را در سطحی هموار باز کرده و توسط یک پمپ باد اینتکس اقدام به باد زدن تشک بادی کنید. سپس محصول را از روی زمین برداشته و در داخل آب قرار دهید. دقت کنید برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا از کشیدن آن بر روی زمین اجتناب کرده و اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید. 

برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح ساده صورتی 59717 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC
 تعداد دریچه باد 2 عدد
ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 وزن 497 گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای ساختار ساده صورتی
 همراه با بالش بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...