تشک بادی روی آب اینتکس طرح مواج سبز 58876

intex 58876

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
720,000
590,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح مواج سبز 58876 یکی از جذاب ترین نمونه های تشک بادی بزرگسال است که قابلیت استفاده در آب های آرام را دارد و می توانید آن را به راحتی حمل و جابه جا کنید. این محصول خاص و ویژه دارای طراحی جذاب و کابردی بوده که مناسب برای استفاده تمامی افراد است. این محصول به صورت شفاف و به رنگ سبز تولید شده است و دارای بدنه ای با ساختار مواج می باشد. ارتفاع بدنه این تشک بادی روی آب در قسمت بالا نیز بیش تر بوده و به صورت بالش سرخود عمل می کند.

تشک بادی روی آّب اینتکس مواج سبز

این محصول با برخورداری از طراحی مواج، دارای بدنه ای منعطف و بسیار راحت می باشد. این نوع ساختار موجب می شود تا آب بر روی بدنه جمع نشده و به پایین سُر بخورد. هم چنین این نوع از بدنه مانع از تعریق نیز می شود و هوا بین بدن و سطح تشک در جریان خواهد بود. بدنه این تشک بادی از کیفیت بسیار بالایی بهره مند می باشد و در صورت استفاده از آن در داخل آب و رعایت نکات نگه داری، تا سال ها قابل استفاده بوده و نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. برای استفاده از این تشک بادی لازم است تا ابتدا محیطی مسطح و عاری از اشیای تیز را در نظر بگیرید سپس محصول را باز کرده و توسط یک پمپ باد اینتکس راه اندازی نمایید. پس از باد زدن تشک بادی، می توانید به راحتی آن را از سطح زمین بلند کرده و در داخل آب قرار دهید. این محصول وزن بسیار کمی دارد و از حجم کوچکی در حالت بسته بندی برخوردار است به همین دلیل به راحتی قابل حمل می باشد.

برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح مواج سبز 58876 با وارد شدن به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 81 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپندارد
 نوع پمپ--------
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 7*30*23 سانتی متر
 مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...