تشک بادی روی آب اینتکس طرح کاکتوس گلدار 58793

intex 58793

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
1,450,000
1,190,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس طرح کاکتوس گلدار 58793 یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های تشک بادی بزرگسال است که توسط شرکت اینتکس طراحی شده و دارای ابعادی مناسب می باشد. این محصول ویژه به صورت کاکتوس با طراحی فانتزی می باشد که در قسمت بالای این محصول یک گل بادی فانتزی به صورت متصل به بدنه قرار دارد که عملا نقش بالش بادی را ایفا می کند. این محصول با برخورداری از ظاهری زیبا و ویژه برای استفاده در آب های آرام و استخر ها مناسب بوده و به راحتی بر روی آب به صورت شناور باقی می ماند.

تشک بادی روی آب اینتکس طرح کاکتوس

برای استفاده از این محصول ابتدا لازم است تا آن را راه اندازی کنید. برای این کار در محیطی مسطح تشک بادی را از بسته بندی خارج کرده و با بزنید. سپس محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و در داخل آب قرار دهید. لازم به ذکر است که از کشیدن این تشک بادی بر روی زمین خودداری کنید زیرا ممکن است به اشیای تیز برخورد کند و محصول دچار آسیب شود. از ویژگی های بدنه این تشک بادی برخورداری از کیفیت بسیار بالا است. این محصول دارای طول عمر زیادی است و تا سال ها قابل استفاده می باشد. بدنه این محصول از کیفیت بالایی بهره مند است و در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی دارد. به این ترتیب با استفاده طولانی مدت و یا قرار گیری طولانی در برابر نور خورشید دچار آسیب نخواهد شد.

برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح کاکتوس گلدار 58793 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را تهیه کرده و در تفریحات آبی از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید.

نوع تفریحی
 طول 180 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
برند اینتکس
 وزن 1.61 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 تولید شده در ظاهر سه بعدی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...