تشک بادی روی آب اینتکس مدل چهارنفره 56289

intex 56289

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس مدل چهارنفره 56289 یکی دیگر از جذاب ترین محصولات اینتکس است که با برخورداری از ابعادی استاندارد برای تفریحات آبی گروهی مناسب بوده و می تواند لحظات پر از هیجان را به شما هدیه دهد. این محصول ویژه و بی نظیر برای استفاده در استخر و آب های آرام مناسب می باشد و دارای طراحی حرفه ای و بی نظیری است که افراد علاقه مند به تفریحات آبی و پر از هیجان بی شک از آن استقبال خواهند کرد.

تشک بادی روی آب چهارنفره اینتکس

این محصول ابعادی استاندارد برای استفاده چهار نفر بزرگسال دارد و دور تا دور تشک بادی نیز دستگیره هایی تعبیه شده است که می توان برای حفظ تعادل و یا رفتن و بیرون آمدن از داخل آب استفاده کرد. محصول فوق قابلیت اتصال به طناب نجات را نیز دارد. در کنار دستگیره های متصل به بدنه، جالیوانی نیز تعبیه شده است که می توانید در هنگام تفریحات آبی، از نوشیدنی مورد علاقه خود نیز لذت ببرید و در کنار خود داشته باشید. رویه این تشک بادی به صورت مواج و با خطوط موازی و فرو رفته است که موجب می شود تا آب بر روی تشک بادی جمع نشده و فضایی لذت بخش برای دراز کشیدن و استفاده از نور خورشید برای شما فراهم شود. این محصول را می توانید به راحتی حمل و جابه جا کنید و در مسافرت ها به همراه خود ببرید. زیرا دارای وزن بسیار کمی بوده و در حالت بسته بندی ابعادی کوچک دارد. این محصول با کیفیت بالا و طول عمر زیاد توانسته رضایت خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد.

برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس مدل چهارنفره 56289 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 310 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 تحمل وزن 400 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.75 میلی متر
 تعداد دستگیره 8 عدد
 تعداد دریچه باد 2 عدد
 تعداد محفظه نگهدارنده بطری 4 عدد
 وزن محصول 16.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها دارای بدنه ضخیم و بادوام
 مناسب تمام سنین
 تکنولوژی ساخت Fiber Tech
 راه اندازی با تمامی پمپ های باد محصولات بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...