تشک بادی روی آب اینتکس یک نفره طرح بستنی چوبی 58766

intex 58766

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب اینتکس یک نفره طرح بستنی چوبی 58766 یکی از زیباترین انواع شناور بادی روی آب است که با طراحی فانتزی و جذاب، برای استفاده بزرگسالان مناسب بوده و با ارزان ترین قیمت در فروشگاه تخصصی پول اینتکس به فروش می رسد. این تشک بادی روی آب به صورت یک بستنی چوبی طراحی شده است و ظاهری فانتزی و جذاب دارد به طوری که افراد از دیدن آن شگفت زده شده و حتی هدیه ای مناسب برای نزدیکان شما محسوب می شود. شما توسط این تشک بادی روی آب می توانید به راحتی بر سطح آب شناور باقی مانده و از این محصول لذت ببرید.

شناور بادی روی آب طرح بستنی

این تشک بادی روی آب دارای سطحی با خطوط موازی به صورت فرو رفته است که موجب می شود تا آب به راحتی از سطح تشک سُر بخورد و مانع از جمع شدن آب بر روی تشک خواهد شد. به علاوه این گونه طراحی مقاومت تشک بادی را افزایش داده و انعطاف آن را نیز بیش تر می کند. این محصول ابعادی استاندارد دارد که فضای کافی برای دراز کشیدن یک بزرگسال را در اختیار شما قرار می دهد. محصول فوق دارای بدنه ای ضخیم و با کیفیت بسیار بالا است که با قرار گیری مداوم در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نشده و می توانید به راحتی از آن تا سال ها استفاده کنید. به علاوه بر روی آب دارای تحمل وزن خوبی است و تمامی افراد قادر به استفاده از آن خواهند بود. 

تشک بادی روی آب اینتکس یک نفره طرح بستنی چوبی 58766 محصولی بی نظیر از کمپانی مشهور اینتکس است که لذت خاصی به تفریحات آبی شما خواهد بخشید. برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس یک نفره طرح بستنی چوبی 58766 با قیمتی ارزان به سایت تخصصی فروش پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را تهیه کنید.

نوع مستطیلی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن1.1 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای طراحی شیک و زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...