تشک بادی روی آب بال فرشته 58786

58786

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
3,200,000
2,650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بال فرشته 58786 یکی دیگر از بهترین و جذاب ترین انواع محصولات بادی روی آب بوده که توسط برند معروف اینتکس تولید شده است. این تشک بادی از بدنه ای دو قسمته ساخته شده که قسمت اول شامل بال ها در دو طرف بوده و بخش بعدی قسمت وسطی یا نشیمنگاه این محصول است و همانطور که مشاهده می کنید دارای طراحی مواج و طبی می باشد. این قسمت جهت نشستن شما عزیزان به بهترین نحوه ممکن طراحی شده و علاوه بر زیبایی چشمگیری که به این تشک بادی بخشیده سبب راحتی شما هنگام استفاده از این کالا خواهد شد. 

محصول بادی فوق، از لایه های وینیل در تمامی قسمت های خود استفاده کرده و ضخامت آن را به بهترین حد ممکن رسانده است که در این رده از محصولات کاملا رضایت بخش و استاندارد خواهد بود. لازم به ذکر است این کالا با توجه به بسته بندی بسیار کم حجمی که داشته، می تواند با به همراه داشتن پمپ باد مخصوص (انواع پمپ های باد را می توانید از طریق شرکت اینتکس به صورت جداگانه خریداری کنید) در هر محل و موقعیتی قابل استفاده باشد. این محصول بادی طرح بال برای استفاده در آب های آرام طراحی شده و بنابراین شما می توانید در استخرها، سواحل دریا و... از این تشک بادی بهره مند شوید. شما عزیزان می توانید این تشک بادی روی آب زیبا و بسیار با کیفیت را در همین صفحه از سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. 

 نوع تفریحی 
 طول 200 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 تحمل وزن 130 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل طرح چرم
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...