تشک بادی روی آب بزرگسال بست وی مدل ماشین سفید

bestway 43651

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
2,950,000
2,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال بست وی مدل ماشین سفید یکی دیگر از جدیدترین محصولات شرکت بست وی است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی روی آب دارای طراحی خاص و جذابی بوده که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و می توانید به راحتی از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمایید. این محصول با دارا بودن کیفیت ایده آل، برای استفاده در آب های آرام مانند استخر ها و دریاچه ها مناسب بوده و فضایی بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد.

تشک بادی روی آب بست وی مدل ماشین سفید

بدنه این تشک بادی روی آب به صورت یک ماشین سفید رنگ طراحی شده است که در قسمت بالای آن یک تکیه گاه بادی متصل به بدنه موجود می باشد. این محصول به صورت مواج طراحی شده است که مانع از تجمع آب بر روی بدنه می شود و هم چنین انعطاف محصول را افزایش می دهد. به دلیل دارا بودن تکیه گاه و طراحی مواج، سطح این تشک بادی روی آب بسیار راحت بوده و می توان به خوبی از آن استفاده نمود. از ویژگی های این محصول برخورداری از بدنه ای مقاوم و با کیفیت است. به طوری که در صورت رعایت نکات نگه داری تا سال ها قابل استفاده می باشد و نیاز شما را از خرید مجدد برطرف می کند. این محصول در زمان کوتاهی راه اندازی شده و برای راه اندازی آن لازم است تا از یک پمپ باد استفاده کنید. پس از استفاده نیز می توانید محصول را به راحتی تخلیه کرده تا به حالت اولیه بازگردد و فضای کمی را اشغال کند. این محصول وزن کمی داشته و در حالت تخلیه فضای کمی را اشغال می کند.

برای خرید تشک بادی روی آب بزرگسال بست وی مدل ماشین سفید با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 228 سانتی متر
 عرض108 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب برای تمام سنین
دارای جا لیوانی
دارای دستگیره نگه دارنده
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...