تشک بادی روی آب بزرگسال طرح آیس پک توت فرنگی

bestway 44037 strawberry ice pack

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
1,550,000
1,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح آیس پک توت فرنگی یکی دیگر از جدیدترین محصولات بست وی است که با استقبال بالای خریداران روبه رو شده و توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب نماید. این تشک بادی روی آب با برخورداری از طراحی بسیار زیبا، به شکل آیس پک توت فرنگی بوده که کاملا فانتزی و خلاقانه می باشد و جلوه بسیار زیبایی بر روی آب دارد. این تشک بادی روی آب دارای کیفیت بی نظیری نیز می باشد که موجب شده است طول عمر بالایی داشته باشد.

تشک بادی روی آب بست وی طرح آیس پک توت فرنگی

این محصول دارای یک بالش بادی سرخود متصل به بدنه بوده که فضایی راحت برای دراز کشیدن شما فراهم می کند. هم چنین این محصول دارای یک جالیوانی بر روی بدنه نیز می باشد که در زمان استفاده از آن و دراز کشیدن بر روی آب، می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز به همراه خود ببرید. این محصول به صورت مواج با خطوط موازی و فرو رفته طراحی شده است تا آب بر روی تشک بادی جمع نشده و محیط راحتی فراهم شود. برای راه اندازی این محصول می توانید به راحتی توسط یک پمپ باد از طریق دریچه باد موجود بر روی بدنه محصول را باد بزنید. پس از استفاده نیز محصول را تخلیه نمایید تا جای کمی را اشغال کند. این تشک بادی روی آب دارای وزن بسیار کمی بوده و در حالت تخلیه فضای کمی را اشغال می کند به همین دلیل برای استفاده در مسافرت ها و محیط هایی مانند دریاچه های آرام بسیار عالی می باشد.

برای خرید تشک بادی روی آب بزرگسال طرح آیس پک توت فرنگی با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. 

 نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.37 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای سطح مواج
دارای بالش بادی سرخود
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...