تشک بادی روی آب بزرگسال طرح آیس پک 58777

intex 58777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
33%
1,180,000
800,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از جدیدترین و جذاب ترین نمونه های شناور بادی روی آب، تشک بادی روی آب بزرگسال طرح آیس پک 58777 می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول جدید و جذاب از ویژگی های مناسبی برخوردار بوده که موجب شده تا در زمان کوتاهی فروش بالایی را از آن خود کند. تشک بادی روی آب بزرگسال طرح آیس پک 58777 به صورت یک آیس پک زیبا طراحی شده است و در ساخت آن تمامی جزئیات به کار گرفته شده تا محصولی منحصر به فرد داشته باشیم. این محصول برای بزرگسالان ساخته شده است و دارای ابعادی استاندارد و مناسب می باشد تا هر فردی بتواند به راحتی بر روی آب بر روی شناور بادی دراز بکشد. جنس بدنه این شناور بادی از بهترین نوع پی وی سی است و لایه رویی آن دارای شیارهایی می باشد که به خوبی هوا را از خود عبور می دهد. به این ترتیب آب بر روی این شناور بادی جمع نشده و فضایی بسیار راحت برای دراز کشیدن افراد به وجود می آورد.

 این بدنه مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه های آفتاب دارد و به همین دلیل به راحتی می توانید بدون نگرانی از بابت تغییر رنگ و یا کاهش کیفیت، به صورت مداوم از این محصول در برابر نور خورشید استفاده نمایید. این شناور بادی برای استفاده در آب های آرام نظیر دریاچه ها و هم چنین استخر، گزینه مناسبی است. جهت راه اندازی این محصول نیز می توانید از یک پمپ باد استفاده کرده و در زمانی کوتاه این شناور بادی آماده استفاده خواهد بود. برای تهیه تشک بادی روی آب بزرگسال طرح آیس پک 58777 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی فروش انواع محصولات اینتکس، سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 198 سانتي متر
 عرض 107 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 3200 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...