تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بالش دار حبابی سبز 59894

intex 59894 Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29%
590,000
420,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بالش دار حبابی سبز 59894 یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده در سایت پول اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این تشک بادی روی آب به صورت مستطیلی طراحی شده است و دارای بالش بادی سرخود می باشد که به راحتی می توانید بر روی آن دراز کشیده و از شناور ماندن در سطح آب لذت ببرید. هم چنین این محصول با برخورداری از کیفیت عالی و ایده آل برای استفاده بزرگسالان مناسب بوده و دارای ابعادی استاندارد می باشد که فرد به خوبی بر روی آن قرار می گیرد و می توان ساعت ها بر روی آب شناور ماند و از فضای باز و نور خورشید لذت برد.

تشک بادی روی آب شفاف اینتکس سبز رنگ

این محصول به صورت شفاف طراحی شده است و بر روی آن دایره های رنگی وجود دارد که جذابیت تشک بادی روی آب را افزایش می دهد. این محصول با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، دارای طول عمر زیادی است و تا سال ها قابل استفاده می باشد. تشک بادی روی آب در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی داشته و با برخورداری از کیفیت عالی، به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. این محصول را می توانید به راحتی و در زمانی کوتاه توسط یک پمپ باد اینتکس راه اندازی کنید. سپس آن را در داخل آب قرار دهید. برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کرده و تشک بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و در داخل آب قرار دهید. این محصول دارای وزن بسیار کمی است که موجب می شود تا بتوانید آن را به راحتی حمل و جابه جا کنید.

برای خرید تشک بادی روی آب بزرگسال طرح بالش دار حبابی سبز 59894 با ارزان ترین قیمت با وارد شدن به سایت پول اینتکس محصول را تهیه نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
 مناسب تمام سنین
 دارای روکش مواج
 دارای جای مخصوص بالش
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...