تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کیوی 58764

58764

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
46%
910,000
500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از جذاب ترین و جدیدترین طرح های شناور بادی روی آب که توسط شرکت اینتکس تولید شده است، تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کیوی 58764 می باشد. این تشک بادی خاص و زیبا به صورت جذابی طراحی شده است و در ظاهر این محصول ما یک برش از کیوی را با تمام جزئیات می بینیم که توجه هر فردی را جلب می کند. درواقع فرم کلی این تشک بادی به صورت یک نیم دایره است. در سطح این تشک بادی روی آب به موازات شیار هایی که در یک برش از کیوی موجود است، شیار ها و فرو رفتگی هایی داریم. به همین جهت سطح این محصول به صورت مواج بوده و انعطاف بالایی دارد. این تشک بادی بسیار راحت است و فضایی ایده آل برای دراز کشیدن یک فرد بزرگسال را در اختیار او قرار می دهد. 

جنس این تشک بادی نیز از پی وی سی می باشد که ضخامت بالایی داشته و مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار دارد. به همین جهت این محصول طول عمر بالایی دارد و بدون افت کیفیت تا سال ها قابل استفاده است. این تشک بادی در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاوم می باشد و قرار گیری آن به صورت طولانی در برابر خورشید مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این محصول را به سادگی در فضاهای باز می توانید مورد استفاده قرار دهید. لازم به ذکر است که تحمل وزن گفته شده در خصوص این تشک بادی مربوط به استفاده از آن در داخل آب می باشد و در خارج از آب از نشستن افراد بر روی این تشک بادی جلوگیری نمایید. برای تهیه تشک بادی روی آب بزرگسال طرح کیوی 58764 با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر پس از مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس سفارش خود را ثبت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...