تشک بادی روی آب بست وی طرح آناناس

Bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی طرح آناناس یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های تشک بادی روی آب است که برای استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این تشک بادی جذاب و زیبا دارای ابعادی استاندارد بوده که یک نفر بزرگسال به راحتی می تواند بر روی آن دراز بکشد و از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد. این تشک بادی روی آب به صورت خاصی طراحی شده که به خوبی بر روی آب قرار می گیرد و هم چنین با توجه به زیبایی ظاهری آن، جلوه جذابی بر روی آب دارد. این محصول را می توان در زمانی کوتاه راه اندازی نمود. بر روی بدنه این تشک بادی روی آب دریچه باد قرار دارد که توسط پمپ باد به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی شده و آماده استفاده خواهد شد. 

تشک بادی روی آب بزرگسال طرح آناناس

این محصول به صورت یک آناناس فانتزی و زیبا طراحی شده است که دارای جذابیت ظاهری بالایی می باشد. بر روی سطح این محصول خطوط فرو رفته وجود دارد و در اصطلاح طراحی بدنه این تشک بادی روی آب به صورت مواج می باشد. این نوع طراحی موجب شده است تا محصول انعطاف بالایی داشته باشد و هم چنین آب بر روی سطح تشک بادی جمع نشود. به این ترتیب می توانید به راحتی از این محصول استفاده کرده بدون اینکه اذیت شوید. این محصول طول عمر زیادی داشته و در صورت رعایت نکات ساده ای در نگه داری از آن، تا سال ها با همان کیفیت اولیه قابل استفاده می باشد.

برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح آناناس با ارزان ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید. در صورت تمایل به خرید حضوری با شماره های ما تماس بگیرید.

نوعتفریحی
 طول 174 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه طرحدار
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 900 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
 طراحی دوست داشتنی و جدید
 دارای رنگ جذاب
 دارای دو محفظه باد
 اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...