تشک بادی روی آب بست وی طرح الماس

Bestway 43417

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28%
1,650,000
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب بست وی طرح الماس یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های تشک بادی روی آب است که به تازگی وارد بازار شده و با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی روی آب با دارا بودن طراحی زیبا و منحصر به فرد توانسته در مدت کوتاهی نظر خریداران را جلب کند و به فروش بالایی برسد. این محصول به صورت یک الماس بزرگ طراحی شده است که با ظاهر زیبا و خاص خود مناسب ترین گزینه برای استفاده افراد بوده و فضایی ایمن و بی نظیر را در اختیار آن ها قرار می دهد.

تشک بادی روی آب بست وی مدل الماس

طراحی این محصول به گونه ای است که به خوبی بر روی آب به صورت شناور باقی مانده و فرد می تواند ساعت ها بر روی آب قرار بگیرد و آرامشی بی نظیر را تجربه کند. ابعاد این محصول برای استفاده بزرگسالان مناسب می باشد و بهترین گزینه برای افراد علاقه مند به تفریحات آبی محسوب می شود. بدنه این تشک بادی روی آب از بهترین نوع وینیل می باشد که مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار داشته و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این نوع از بدنه در برابر ضربه های وارده مقاومت خوبی نشان داده و در برابر پوسیدگی و پارگی نیز استحکام بالایی دارد. این محصول در برابر نور خورشید نیز مقاومت خوبی داشته و با قرار گیری در برابر نور خورشید به سادگی دچار تغییر رنگ و آسیب نمی شود. محصول فوق طول عمر بالایی دارد و در صورت رعایت نکات نگه داری می توان آن را تا سال ها مورد استفاده قرار داد.

برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح الماس با ارزان ترین قیمت موجود در بازار با وارد شدن به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی 
 طول 193 سانتی متر
 عرض 145 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 ضخامت بدنه 0.28 میلی متر
 وزن محصول 1.9 کیلوگرم
تحمل وزن 90 کیلوگرم
 شرکت سازندهبست وی
 سایر ویژگی ها مناسب 6 سال به بالا
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...